Fallout 3 codes (modpca) hoe werkt hij?

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrol man

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2009
Hallo,

Als ik Fallout 3 speel en ik kom bij een of ander pc of deur die op slot zit en ik die wil openen of hacken heb ik bijvoorbeeld 50 science (ervaring met hacken) of bij een deur openbreken 50 Lockpick nodig (ervaring met het openen van een deur)
Dan wil ik een cheat uitvoeren die ervoor zorgt dat ik wel 50 science of 50 lockpick heb.
Deze cheat doe ik zo:
modpca {dan bijvoorbeeld intypen science} {en dan het aantal punten van de vaardigheid}
Maar dit lukt bij mij op de een of andern manier niet.
Zo leggen ze de cheat uit (hoe hij moet):
modpca y x
(die y telt voor special stat dus welke je wilt hebben bijvoorbeeld science en die x telt voor de hoeveelheid punten.)
Je hebt ook nog modpcs y x.
Dit telt voor het aantal skills werkt precies hetzelfde als bij de cheat modpca maar deze lukt bij mij ook niet.

Ik hoop dat jullie eruitkomen:D
Alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Probeer dit eens:

Ga voor de deur staan, open de console (waar je de codes in typt), klik met de muis op de deur en typ vervolgens "unlock". Daarna enter en de deur zou open moeten zijn.

Dit heb ik al geprobeerd maar dat werkt alleen bij gesloten computers.
Maar het gaat mij gewoon om het hele bijvoorbeeld ik moet een bom ontmantelen en daar heb ik dan weer zoveel punten aan explosieven voor nodig en ga zo maar door.
Je kunt dit ook doen door de cheat:
Setspecialpoints (en dan het aantal punten invoeren) maar dan heb je gelijk alles en een soort limmit tot 34 hier snap ik dan niet zoveel van maar als ik dan niet genoeg heb en ik wil weer wat punten erbij dan staat alles weer gewoon normaal niet zoals ik het omhoog heb gezet met die setspecialpoints cheat...
En dat limmit vind ik zo raar omdat ik het hoogste level al ben...

Oh en nog wat waar kan ik een Pip-Boy Bobble vinden want die heb ik geloof ik ook nodig om deuren te openen...

ik heb het niet echt op die site kunnen vinden....
Maar in een of ander forum heb ik wel wat gelezen hoe je zo'n pip boy bobble kunt vinden...(ik weet niet echt of ik de goeie naam er van zeg maar zo heet hij ongeveer wel)
Iemand op dat forum zei dat je naar Megaton moest gaan en daar aan een van die mensen die die arbeiders te eten geven moest vragen wat ze verkoopte.
In die lijst van wat ze verkopen moet soms welleens een pip boy bobble inzitten maar die heb ik nog niet kunnen vinden jammer genoeg.
En nog een vraag als je eenmaal zo'n slot kapot hebt gemaakt van zo'n hek of deur kun je die later dan nog maken??

Hoezo niet te vinden op mijn link? De sectie voor boobleheads staat al meteen aangegeven... Kijk nog eens goed, lokaties en alles staat erbij...

Je bedoelt of je een kaptop gemaakt slot weer kan maken? Lijkt me niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan