Fallout 3 GOTY edition doet het niet !

Status
Niet open voor verdere reacties.

DanteMommers

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2015
Berichten
7
hoi idereen,

ik heb Fallout 3 GOTY via steam gekocht en het werkt niet, er komt een klein schempje waar op play staat. als ik op play klik gebeurd er niks.

plz help mij,

groeten van

Dante Mommers
 
Hoi Dante ....

Hoe bedoel je als je play klikt ??
Je Play toch via Steam, dus heb je account bij Steam? ..... of heb jij Steam wel geïnstalleerd ??

dus ..... als jij STEAM installeert gelijk je account aanmaken via STEAM gaat, op die manier kan je zeker ook via STEAM game gelijk aanmelden/ registreren en zeker ook openen en spelen ..

Steam is gratis en kan je gelijk als je dat wil downen vervolgens installeren -->> HIER !
 
Laatst bewerkt:
:confused: Jeh oke en toch luk niet ?

Maar in dit geval moet je naar forum of contact via steam-pagina zoeken om te vertellen dat hun game niet werkt ...:(

... :eek: sorry LP dat was stereo :D ... maar over compatibiliteit vraag ik me toch af ( in w7 gespeld ? ) ..hij heeft game 5 min. gespeld

Trouwens Fallout nr.3 heb ik bij me uitgespeld ( ik heb W7 Ul 64 bit i7 NVGFGTX 760(MSI) enz.. ) ...nu wacht ik op deze nieuwe Fallout 4 :D
 
Laatst bewerkt:
:) Euhm hij is zeker ergens nu werken

in XP modus dus ...KLIK je op geïnstalleerde in je PC game pictogram en launcher met rechte muis-kant op eigenschappen en dan zie je boven compatibiliteit klik je op
en in XP modus zet je dus ...vervolgens bevestig je op OK of op toepassen te klikken ..
 
Laatst bewerkt:
Het is misschien ook wel handig om de specificaties van je PC/laptop hier te plaatsen.

Zijn je drivers up-to-date (videokaart, DirectX)?
 
Mooi dat het werkt.

Het zou ook mooi zijn als je hier meldt wat je precies gedaan hebt om het spel werkend te krijgen, zodat anderen er ook wat aan hebben.
 
hoe

het werkte omdat ik een microsoft iets moet downloaden. op het begin van de site staatr er wat je moet doen en downloaden in het engels, wel op de site van fallout 3.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan