Fallout 3

Status
Niet open voor verdere reacties.

gdscei

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2009
Ik heb een probleem met Fallout 3 (niet de game of the year edition).
Ik druk op new game, hij begint met laden, maar dan loopt ie vast...

Iemand een idee?

Ik heb al verschillende fixes geprobeerd zoals zorgen dat het alle 4 de cores gebruikt etc.

cpu: intel core i5-750
videokaart: ASUS EAH5770 (ATi Radeon HD 5770 1GB GDDR5)
Ram: 4GB Kingston

Ook: als administrator uitvoeren geprobeerd / en / of opnieuw geinstalleerd?

Heb het even gegoogled..
Welke geluidskaart heb je?

Laatst bewerkt:
Krijg je ook een popup te zien voordat ie vastloopt en kun je nog wel terugkomen naar het bureaublad? Of moet je de pc herstarten?
Ik heb op een ander forum gelezen dat Asus smart docter soms de boosdoener kan zijn. http://www.pchelpforum.com/pc-games/55405-fallout-3-problems.html

Dat kan heus wel eens zijn, want Smart Doctor staat altijd aan bij mij. Houd ie nog steeds controle over de fansnelheid zoals ik dat had ingesteld wanneer ik het afsluit? Ik wil niet gaan gamen en dat opeens mn videokaart overheat. De standaard koelsysteem (Auto Fan Control) werkt echt voor geen meter en ik gebruik nu Smart Cooling. (slow-45c,medium-50c,fast-55c,fastest-60c) en dat werkt echt veel beter.

En nee ik krijg geen popup van Fallout 3 zelf, ik krijg gewoon van Windows "fallout 3 reageert niet". Ik kan gewoon weer in het bureaublad komen.

blabla2: ik heb een onboard, als je op mn profiel kijkt bij systemen kan je mn pc zien.

Laatst bewerkt:
het ziet er naar uit op dat andere forum dat het eerder GamerOSD is... Die heb ik ook geinstalleerd staan maar staat er eigenlijk voor niks :P Ik probeer die eerst even te disablen...

bedankt voor alle hulp. het deinstalleren van GamerOSD was de oplossing.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan