Fallout new Vegas werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvandenhul

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2010
Berichten
5
Dag beste mensen,

Gister Fallout new Vegas gekocht en geïnstalleerd, dit gaat allemaal goed maar op moment dat ik het spel opstart via de launcher dan krijg ik links bovenin een nieuw venster geopend van fallout, alleen blijft dit venster zwart en reageert het niet meer.

Mijn computer is een XPS 430 van DELL, de computer zou het spel dus makkelijk aan kunnen. Ik heb zelfs ook nog alle drivers ge-update, niks werkt helaas.

Iemand een idee?

P.S: bij bioshock2 multiplayer loopt de computer ook vast, maar niet bij de single player.
 
Drivers videokaart update.

Kijken of je dirextx 10.1 hebt (lijkt me wel).
Aan de pc zelf licht het denk ik niet.
Videokaart twijfel ik het is een goede en redelijk tot goed te vergelijken met de genen die worden opgegeven als min. dus dat is het denk ik ook niet.
 
Drivers van de videokaart heb ik ge-update.

Ik heb de nieuwste directx en zelf denk ik ook niet dat het aan de videokaart ligt want bioshock 2 kan ik draaien op de beste instellingen.

Heb fallout nu op een oudere computer geïnstalleerd die draait op de interne videokaart van het moederbord en op deze computer doet het spel het wel. Hij hapert aan alle kanten maar hij loopt niet vast.

ik snap er dus helemaal niks meer van.
 
Zou je eens een volledig hardware overzicht willen plaatsen? Er zijn namelijk verschillende versies van de 430.

Heb je vraag of uitroeptekens in apparaatbeheer?

Als je het spel opstart via de launcher, krijg je dan netjes het scherm waar je ook voor opties kan kiezen? Zo ja, zet deze daar eens op low en start het spel.
 
processr: Intel(R) Core(TM) 2 quad CPU q9450 @ 2.66GHz 2.66 GHz
Geheugen (RAM) 4,00 GB
ati radeon HD 4670
32 bits besturingssysteem

Heb op dit moment geen vraag of uitroeptekens in de apperaatbeheer staan.

Krijg als ik het spel start wel de launcher te zien, heb zelf ook al geprobeerd op te starten in de laagste kwaliteit, maar helaas dit werkt ook niet. (toen ik de eerste keer de launcher kreeg ging hij de videokaart testen om te bepalen op welk niveau het spel kon draaien, toen kwam er ultra high uit)
 
•Windows 7/Vista/XP

•2.0 GHz Dual Core-processor

•2GB RAM, 10 GB harde schijfruimte

liijkt mij dat je aan de systeem eisen voldoet
(ja dat zijn die hier boven)
 
Ik werk met Vista 32bit en idd mijn computer voldoet ruim aan
De eisen, daarom snap ik het ook niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan