FAN snelheid op max zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

snowie1000

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2008
Ik heb een sony vaio waar ik graag de fan op max zou laten draaien.Heb al verschillende programma"s geprobeerd maar die schijnen geen invloed te hebben op mijn fan.
Zelfs niet met het programma van sony zelf , ook de bios heeft geen fan optie.
Weet iemand een oplossing???
Kan er nergens een regen worden veranderd waardoor deze altijd op volle snelheid draait

Bij laptops gaat dat helaas niet. Het zou enkel mogelijk met het tooltje van de fabrikant zelf, maar naar mijn weten heeft Sony die niet (alleen temperaturen geloof ik). Speedfan, Rivatuner e.d. zullen geen invloed hebben op de snelheid.

speedfan lukt niet

speedfan ondersteunt mijn model laptop niet .
heb die al geprobeert. Dus heeft ook geen invloed op de fan
weet iemand soms hoe die eigenlijk word gestuurd?? is dat zuiver temperatuursafhankelijk

is er dan geen oplossing??

Bij laptops gaat dat helaas niet. Het zou enkel mogelijk met het tooltje van de fabrikant zelf, maar naar mijn weten heeft Sony die niet (alleen temperaturen geloof ik). Speedfan, Rivatuner e.d. zullen geen invloed hebben op de snelheid.

Kan ik niet ergens op zoek gaan naar een regel die ik kan veranderen zodat die op maximum blijft draaien

Waarom zou je hem de hele tijd voluit willen laten draaien:confused:
Als het allemaal te warm wordt dan slaat de fan vanzelf aan:rolleyes:

Ron

Welkom op Helpmij.

Het is niet de bedoeling dezelfde vraag meerdere keren te plaatsen.
Omdat deze vraag in verkeerde sectie staat, gaat deze dicht. Je mag verder gaan in dat andere topic van je.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan