fanmarkt.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

excelsior

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Ik ben al een tijdje op zoek naar voetbalshirts voor een bepaalde prijs :) Maar nu zag ik al servend wel iets heel opmerkelijks staan : http://www.fanmarkt.nl/index.html de site ik makkelijk opgezet, maar over de prijzen valt in vergelijking met particuliere ondernemingen in winkels niet tegen vind ik. Maar ik vind het eigenlijk niet te vertrouwen ! Misschien wil iemand er een mening op los laten of is iemand weleens met deze site in aanraking gekomen en liep het wel op rolletjes qua service ?!

Ik denk dat dit wel te vertrouwen is. Het zijn wel allemaal oude spullen die ze verkopen, dus misschien dat ze daarom goedkoop zijn?
Bel ze anders even op, als je iemand gesproken hebt kun je beter beoordelen of iemand te vertrouwen is.

Pim

Ik zou het idd niet vertrouwen... de site ziet er idd een beetje onprofessioneel uit en je kan nergens adresgegevens van deze personen vinden. Behalve een 06- nummer.

Ja aan de opbouw van de site kan je normaal gesproken niet beoordelen maar ik denk dat ik het niet ga doen. Het wordt ook bezorgd door tgp post :S

Zou het ook niet doen , als je aan de postbode mag betalen is anders maar vooruitbetalen moet je niet doen .

www.marktplaats.nl/markt/sport/voetbal/7695.htm+06-20627050&hl=nl&ie=UTF-8]link 1[/URL]

En we hadden een provincie!

www.marktplaats.nl/markt/sport/zwemmen/764.htm+06-20627050&hl=nl&ie=UTF-8]Link 2[/URL]

Twee mensen met hetzelfde telefoon nummer??? ik weet het nog niet zo

Link 3

Die gasten spammen wat af!

[whois.domain-registry.nl] Rights restricted by copyright. See http://www.domain-registry.nl/whois.php Domain name: fanmarkt.nl (first domain) Status: active Registrant: Fanmarlt Van Eckstraat 26 1771 CM WIERINGERWERF Netherlands Domicile: N/A Committed to ADR: no Administrative contact: L.B van der Werf +31 227602482 postmaster@fanmarkt.nl Registrar: Active ISP B.V. / Ladot Nederland B.V. Arendstraat 29 1223 RE HILVERSUM Netherlands Technical contact: Active ISP Registry +31 205787700 registry@registry.activeisp.com Domain nameservers: dns-3.ladot.com 217.22.66.90 dns-4.ladot.com 217.22.66.91 Date first registered: 04-12-2000 Record last updated: 19-12-2002 Record maintained by: NL Domain Registry

En we hadden een adres!!! (ff een whois gedaan). Vertrouw je het niet dan weet je nu tenmiste waar ze te vinden!

Neey, ze zeggen ook jah als we je betaling hebben gezien gaan we opsturen ja dikke :ass:

Geplaatst door Dolfhin
www.marktplaats.nl/markt/sport/voetbal/7695.htm+06-20627050&hl=nl&ie=UTF-8]link 1[/URL]

En we hadden een provincie!

www.marktplaats.nl/markt/sport/zwemmen/764.htm+06-20627050&hl=nl&ie=UTF-8]Link 2[/URL]

Twee mensen met hetzelfde telefoon nummer??? ik weet het nog niet zo

Link 3

Die gasten spammen wat af!

En we hadden een adres!!! (ff een whois gedaan). Vertrouw je het niet dan weet je nu tenmiste waar ze te vinden!

So hoe kom je daar achter ! En wat betekent het allemaal !

Geplaatst door excelsior
Neey, ze zeggen ook jah als we je betaling hebben gezien gaan we opsturen ja dikke :ass:

Dat is nog te vertrouwen dat is een vrij normaale methode. Dat gebrijkt gcshop.nl ook en daar gaat het prima!

Ja maar gezien de site de opbouw ??!! De bekendheid ??!! Nog nooit van gehoord eigenlijk

Laatst bewerkt:
Geplaatst door excelsior
Ja maar gezien de site de opbouw ??!!

Der zijn (te) veel amateur site's, Het was veel proffesioneler als ze gewoon php hadden gebruikt (en makkelijker).

Telefoon nummer chek : Bestaat niet, kan particulier zijn maar is iniedergeval niet gergistreerd op bedrijfsnaam

Kamer van koop handel : Niks gevonden op fanmarkt dus volgens mij hebben ze geen bedrijf (anders stond dat waarschijnlijk wel in de whois)

Telefoonchek op naam : Levert een vast telefoon nummer op! :
0227-602482 Werf, F D vd Van Eckstraat 26 1771CM Wieringerwerf
Bron : de telefoongids.nl

Info zat maar dit zaakje stinkt! Je kunt ze vragen naar hun kamer van koophandel inschrijving maar volgens mij is dit bull****!

Tjah ze vertellen dat ze op de markt staan, ik had het kunnen controleren, als ik eerder achter deze site was gekomen ( ze waren 16 mei in Brielle 7 km verwijderd van mijn woonplaats ). Maar ik vind het wel erg vreemd, en om nou te bellen :rolleyes:

Geplaatst door excelsior
Tjah ze vertellen dat ze op de markt staan, ik had het kunnen controleren, als ik eerder achter deze site was gekomen ( ze waren 16 mei in Brielle 7 km verwijderd van mijn woonplaats ). Maar ik vind het wel erg vreemd, en om nou te bellen :rolleyes:

Vraag naar het nummer van de Kamer van Koophandel als ze een bedrijf zijn hebben ze die! Lichten ze je alsnog op dan weet je waar je langmoet gaan. K' kan ook nog aan een kaartje komen van hun woonplaats!

Jah dat kan ik wellicht vragen, stuur ik wel ff een mail en ga ik het daarna controleren. Maar wat bedoel je met dat kaartje ?

Hier is die: Kamer van koophandel nummer is 37082251
Ik weet niet of iemand dit voor me wil na trekken ik zou zelf niet weten hoe :confused:

Bedrukt shirts met oude rugnummers van drie seizoenen geleden. Geeft hiervoor geen resitutie o.i.d.

Geen aanrader!

uhhh Excelsior is ondertussen al 3 jaar gedegradeerd!!

En dit topic is op een half jaar na 10 jaar oud.

Niet aktueel meer dus en gaat nu voorzien worden van een slotje.;)

Uit de huisregels:

•Reacties op topics ouder dan drie maanden worden niet op prijs gesteld.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan