Fans help

Status
Niet open voor verdere reacties.

SunSafe

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2006
Hey iedereen,

sinds gisteren heb ik al mijn onderdelen en ik ben deze ochtend gestart met alles in elkaar (proberen) te krijgen
Nu heb ik 1 klein vraagje/probleempje:

Ik heb de Antec 900 Gamer Case. En hierzitten verschillende Case Fan's,
Maar zou iemand mij kunnen zeggen waar ik deze moet aansluiten, want ik vind dit nergens
Op andere fora spreken ze van molex stekker, is dat het uiteinde van de draad van de fans?
Ik heb gekeken of plugins op het moederbord overeen komen met de fandraad maar tevergeefs.

Ik heb de OCZ GameXstream(600watt) voeding en de P5k moederbord.
fan ziet er zo uit(zonder gele draad).
pict0041.jpg

Dank bij voorbaat!:thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb even de "Center tag" verwijderd, het leest lastig.

Molex stekker is de grote stekker op jou afbeelding. Net zo'n stekker, die je voor de hardeschijven en optical drives gebruikt.

Ik heb even de "Center tag" verwijderd, het leest lastig.

Molex stekker is de grote stekker op jou afbeelding. Net zo'n stekker, die je voor de hardeschijven en optical drives gebruikt.
Waar moet ik die dan steken in men moederbord want er is nergens een juiste plugin.

Als het goed is, dan is het een contra stekker. Deze moet je gewoon aan een aansluting van je voeding koppelen.

de grote moet op de voeding, de kleine op het moederbord, alleen ik weet niet of dit allebij moet.

de grote moet op de voeding, de kleine op het moederbord, alleen ik weet niet of dit allebij moet.
Nee dus. Je hebt gewoon 2 aansluit mogelijkheden, één daarvan heb je maar nodig.

Vraag is opgelost danku iedereen!
de molex stekkers konden we op de voeding aansluiten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan