Fansite maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

casper221

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2012
Hoi allemaal,

Ik zou graag een fansite maken, maar ik heb geeeeeeen idee hoe dat moet.
Ik heb wel op webklik.nl al een account aangemaakt, maar weet niet hoe HTML werkt.
Als je meer info nodig hebt, hoor ik dt graag. Dan zet ik dat erbij.

Ik hoop dat iemand iets weet:thumb:

Met hele vriendelijke groetertjes: Casper

oplossign

ja ik weet daar wel iets op dan moet je een site maken op jouweb.nlen daar kan je al die dingen erbij doen om een fansite of iets anders te maken
ik weet dit omdat ik de eigenaar van joelltechniek ben een bedrijf online dus als het niet lukt ga dan naar joelltechniek.at dan helpt de staff jou verder van de site

mvg.joelltechniek

Beste Joel,

Welkom op Helpmij :)

Dit is je tweede bericht op onze website waarin je je eigen bedrijf promoot en mensen daar heen stuurt.
Dit valt bij ons onder de noemer "reclame maken" en is niet zomaar toegestaan.

Daarnaast bestaat de website niet, de URL werkt in ieder geval niet.

Ik wil je dan ook verzoeken geen reclame meer te maken, indien je dit wel wilt doen kun je contact op nemen met penningmeester@helpmij.nl om te informeren naar de mogelijkheden.

Met vriendelijke groet,

Stefan (Tha Devil)
Moderator Helpmij.nl

Hoi allemaal,

Ik zou graag een fansite maken, maar ik heb geeeeeeen idee hoe dat moet.
Ik heb wel op webklik.nl al een account aangemaakt, maar weet niet hoe HTML werkt.
Als je meer info nodig hebt, hoor ik dt graag. Dan zet ik dat erbij.

Ik hoop dat iemand iets weet:thumb:

Met hele vriendelijke groetertjes: Casper

Ik wil je wel helpen, heb je msn? rick.nlv@hotmail.com

Ja, ik zal even een mailsturen.
Dan heb je mijn mailadres.
Bedankt voor de snelle reactie!

Mvg Casper

We hebben liever niet dat vragen die hier gesteld worden, buiten het forum om opgelost worden door onze gebruikers.
Op die manier wordt de geplaatste vraag nutteloos omdat er geen oplossing of tips geplaatst worden.

We hebben liever niet dat vragen die hier gesteld worden, buiten het forum om opgelost worden door onze gebruikers.
Op die manier wordt de geplaatste vraag nutteloos omdat er geen oplossing of tips geplaatst worden.

Waar is vandaag dan een vraag gesteld? XD

Hoi,

Vindt u het erg als we het onderling oplossen en als we dan een oplossing op de vraag hebben, dat we die dan posten?
Mvg Casper

@rickagovv: Lijkt mij sterk dat je niet begrijpt dat ik naar deze vraag refereer.
@casper221: Dat is geen probleem.

Ok,

Maar mijn pc is gisteren gecracht en zit nu op de ipad.
Ik ben hem aan proberen te maken.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan