Fansite van Bandje

Status
Niet open voor verdere reacties.

ricie

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2008
Hallo,

Ik wil graag reacties, tips en suggesties, op of aanmerkingen, en al het overige voor mijn site!!
Namelijk heb ik een fansite voor een bandje gemaakt, en wil weten wat de reacties hierop zijn, en wat er eventueel beter kan, of wat er mist volgens jullie.

Website: www.dahlfans.nl

Groetjes Ricie

In vind de site een beetje kaal met een beetje trieste kleuren, maar dat kan persoonlijk zijn natuurlijk.
Kun je niet vragen of je afbeeldingen van de band mag gebruiken als b.v. achtergrondje? Misschien kun je op de "De Band" pagina de namen dan linken naar afbeeldingen van de bandleden.

Ik zie dat je dol bent op komma's. Een flink aantal daarvan kunnen weg, zeker de komma's die voor het woord "en" staan. :)
Ook even de zinsbouw onder de loep nemen.
De ene keer spreek je bezoekers aan met "je", de andere keer met "u".

Bedankt voor de tips!
Ik ga er zeker wat mee doen, de layout d ekleuren etc, had ik zelf ook al aan gedacht, en wil daarom een nieuwe layout gaan maken.
Ik ga kijken om de bandleden te interviewen zegmaar, en een persoonlijke pagina erbij te laten maken.
Nogmaals bedankt voor de tips, ik ga kijken komend weekend hier wat aan te doen!!! zit komende 2 dagen met een erg druk schema

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan