Far Cry 2 Crash!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Esdal14

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2007
ik zal het even uitleggen, als ik Far Cry 2 opstart dan is er nog niks aan de hand maar als ik een half uur of uur heb gespeelt (of soms zelfs veel korter) dan gaat hij vanzelf weer naar het bureaublad zonder errors of wat dan ook. weet iemand misschien wat er aan de hand is? en wat ik er aan kan doen.

Laatst bewerkt:
Wat dit in P2P sectie moet weet ik niet, daarom maar naar de sectie "Spel werkt niet (meer)" verplaatst.

Laatst bewerkt:
Legale versie?
Hoe ziet je hardware er uit?

nee het is een gedownloade versie maar opzich geen probleem want hij werkt verder gewoon hele maal goed hoor. en dit heb ik aan hardware

ik heb een ATI Readon X1800 videokaart
2x Intel(R) Pentium(R) D CPU 3.40 GHz
1023mb RAM
(ik weet niet of er wat ontbreekt dit kon ik vinden)
ik heb op deze pc XP pro SP2

dat is belangrijk en kan het probleem veroorzaken.

dat is belangrijk en kan het probleem veroorzaken.

wat is er niet goed?? ik weet dat ik te weinig RAM heb maar opzich het spel loopt goed maar na een uur of eerder dan sluit hij gewoon zonder error ofzo af

klinkt mij meer als een hitte/warmte probleem van je processors en of kaart.
heb dit vroeger zelf ook gehad, kon zware games prima spelen voor een bepaalde tijd, dan werd mn pc te heet en als beveiliging blokkeert hij dan het zware progamma.

je zou even je temps kunnen meten, Everest is hiervoor heel erg geschikt, kan bijna alles meten, (zolang je hardware deze optie natuurlijk ondersteund, maar de meeste spullen doen dit nu wel).

ik wist mijn probleem toen op te lossen door een goeie heatsink (grote fan voor koeling in pc) te kopen. nam toen een Zalman voor rond de 40 euro, zag er nog eens heel fraai uit ook, maar das bijzaak natuurlijk.
die wist mn processor met dik 10 C (!!!!) te verminderen, en plotseling kon ik gewoon doorspelen.

succes
leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan