Far Cry 2 doet het niet echt heel soepel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carp

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2005
Berichten
98
Ik probeer far cry 2 te spelen alleen dat gaat alles behalve soepel. Het beeld gaat heel traag en schokkerig. Het geluid gaat wel normaal, maar loopt alleen een stuk voor op de video beelden. Ik probeer het te spelen op een laptop met een T7500 processor, 2gb ram, een GeForce 8400M GS. Wanneer ik het programma can you RUN it? uitvoer pass ik de minimum requirements goed en de recommended fail ik alleen op mijn videokaart. Die resultaten staan net aan de verkeerde kant van de recommended grens. Dit zou dus betekenen dat het spel gewoon normaal moet draaien alleen niet heel mooi. Heeft iemand een idee wat ik kan doen om het lekker soepel te laten draaien?
Alvast bedankt!
 
Kun je de graphics niet wat lager zetten bij FC2?
Dat zou misschien wel wat schelen.

En nog een ding, als een spelletje schokkend loopt, kan je pc een beetje vol staan. :confused:
 
Simpele oorzaak: Op een laptop kun je dergelijke games eenvoudigweg niet goed spelen, moeilijker dan dat is het niet!
 
Simpele oorzaak: Op een laptop kun je dergelijke games eenvoudigweg niet goed spelen, moeilijker dan dat is het niet!

ik heb het ook met left 4 dead ik kan hem bijna op recommand spelen, maar mijn processor is 200MhZ te sloom ervoor. ik heb namelijk een AMD turion x2 (dual core) en een ati 3200 HD, maar ik gebruik de graphics booster die er bij zit;) en dat is een ATI 3870 HD kaart. maar met left 4 dead had ik hem eerst op aanbevolen staan maar dan gaat het beeld sloom, toen ik hem op medium had draaide hij gewoon snel en sinds gister moest ik hem op low zetten en toen ging die nog sloom (ik speelde online):confused: en mijn laptop hoort hem zeker aan te kunnen op low maar alsnog sloom als ik online ga:( weet iemand de reden hiervan?

PS: ik heb het ook met unreal tournament 3 (is ook een first person shooter).

bij voorbaat dank,

Steven:)
 
Hetzelfde antwoord:

Simpele oorzaak: Op een laptop kun je dergelijke games eenvoudigweg niet goed spelen, moeilijker dan dat is het niet!
 
Daarmee sluiten we deze topic, gezien deze van december 2008 is en dus niet meer actueel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan