Far Cry 2 loopt niet helemaal lekker

Status
Niet open voor verdere reacties.

deaapdaar

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2008
ik heb net een nieuw moederbord een amd met een amd phenom x3 processor en 4 gb geheugen met een videokaart die is een club3d 9400gt. ik heb nu far cry best lang al maar ik speelde altijd op een andere computer die slechter is dan waar ik nu op speel en daar had ik geen problemen op. mijn probleem is dus ook dat als ik loop in het spel en houd W ingedrukt op naar voren te lopen dat blijft het poppetje vooruit lopen terwijl ik de knop al los heb dit geld ook voor alle andere knoppen voor het lopen en ook in het escape menuutje waar je journal staat enz. plz help me want ik wordt hier aardig gek van:(

Misschien moet je eens kijken bij 'Configuratiescherm --> Toetsenbord --> Herhaalvertraging / Herhaalsnelheid '.

Misschien dat het daaraan ligt. Dat jouw toetsenbord te snel de ingetypte/ingedrukte letters herhaalt, of te lang.

Succes.:thumb:
Mvg SupComRP12AS64P

reactie

maar als ik alles op low zet doet hij die niet zo lang maar als ik op medium zet loopt die langer door dus vindt het raar want ik zou het eigenlijk volgens mij wel op high moeten kunnen speln

je zou het niet op high moeten kunnen spelen met een 9400GT

medium of low vind ik wel een goede instelling voor jouw kaart.

hoe hoog staat je AA?

bedankt mensen het lukt nu wel

bedankt het lukt nu wel en op high loopt die ook best lekker dus ik ga lekker verder gamen en bedankt nog jongens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan