[Far Cry 2] Werkt niet meer!! HELP?!

Status
Niet open voor verdere reacties.

mrphantom

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2008
Heey,

Ik heb far cry 2 op mijn computer, maar nu doet hij het niet meer! ik heb hem ook al opnieuw geinstalleerd.
Als ik dubbeklik op het icoontje dan zie ik dat plaatje van farcry en dan gaat hij weg en dan gebeurd er niks dan zie ik alleen mij bureaublad.
Weet iemand misschien een oplossing??

Grtz.

heb je de resolutie veranderd voor dat hij het niet meer deed?

want mischien kan je pc die niet aan ??

Inderdaad, voordat je een zinnig antwoord kan krijgen zal je veel meer info meoten geven.

In de tussentijd misschien windows opnieuw geisntalleerd? Driver probleem misschien.

Wat zijn de specificaties van je pc of noem merk en type.

Inderdaad, voordat je een zinnig antwoord kan krijgen zal je veel meer info meoten geven.

In de tussentijd misschien windows opnieuw geisntalleerd? Driver probleem misschien.

Wat wil je allemaal weten? ik heb gister een nieuwe videokaart erin gedaan en drivers geinstalleerd.

dit had ik pas ook, alleen kwam er heel snel wilt u dit uitvoeren of cancel.
het was zo snel dat ik het niet kon aanklikken. uiteindelijk toch gelukt door benchmark aan te klikken waar dat langzamer bleef staan. en toen uitgevinkt dat hij dat elke keer vraagt.

dit had ik pas ook, alleen kwam er heel snel wilt u dit uitvoeren of cancel.
het was zo snel dat ik het niet kon aanklikken. uiteindelijk toch gelukt door benchmark aan te klikken waar dat langzamer bleef staan. en toen uitgevinkt dat hij dat elke keer vraagt.

Dit krijg ik niet, ik heb gewoon dat ik het plaatje van far cry zie en dan gebeurd er niks.. ik heb gister mijn videokaart erin gedaan en nieuwe drivers geinstalleerd, ik had een nvidia nu heb ik ATI.

Zou je aub duidelijk antwoord willen geven op alle vragen die wij jou stellen! Anders gaat het erg moeilijk worden om te helpen.

Geef nou eerst eens antwoord op deze vraag!

Zou je aub duidelijk antwoord willen geven op alle vragen die wij jou stellen! Anders gaat het erg moeilijk worden om te helpen.

Geef nou eerst eens antwoord op deze vraag!

bedankt dat je me helpt, maar het probleem is al opgelost! ik heb gewoon mijn oude videokaart er weer ingedaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan