Far Cry 4 Bow probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

buick

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 sep 2001
Berichten
2.879
is er misschien iemand die wat ervaring heeft met Far Cry 4?
Ik probeer mijn bow (Recurve bow) te gebruiken, maar het wil niet echt. Op internet zie ik iedereen prachtige schoten maken ook over grote afstanden, maar als ik schiet dan komt de pijl nog geen 10 meter. Zelfs als een dier bijna vlak voor me staat en ik schiet, dan valt de pijl al op de grond nog voor hij bij het beest is... Dit terwijl het ding volgens internet wel 40-60 meter moet kunnen :confused:

Ik heb getest en de enige dieren of voorwerpen die ik raak, zijn de dingen die minder dan 4 passen bij mij vandaan zijn. Meer bereik heb ik niet.

Heeft iemand een idee wat ik fout doe? Of kun je ergens instellen hoeveel kracht je zet? Want de dieren die ik nu raak zijn bijna dichtbij genoeg om ook met mijn mes te pakken.
 
Hoi buick

Ik weet niet of jij wel NVIDIA kaart hebt maar meestal kan helpen als je dat via NV-onderdeel GeForce Experience ( optimalisatie van game ! ) op juiste manier automatisch met een muis-klik doet .. ( kijk plaatje's onder ! )
:( zal wat kunne' helpen ?

ScreenShot016.jpg ScreenShot017.jpg ScreenShot018.jpg
 
Laatst bewerkt:
@Royonix, het ging niet om een softwareprobleem maar om het spel zelf. :)

Ben er inmiddels achter. Hoe langer je je muisknop ingedrukt houdt, des te strakker span je de boog. lol
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan