Far Cry demo vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Forza Utreg

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 aug 2001
Hoi,

Heb van de week mijn nieuwe pc binnen gekregen en daarop heb ik de demo van FarCry gezet.
Nou ben ik al heel lang met shooters bezig, maar toto mijn eigen schaamte moet ik nou toch de hulp inroepen van de hulptroepen...:o

Wat moet ik in hemelsnaam doen??? Ik begrijp dat ik de satelite moet opblazen, maar hoe kom ik daar???
Ben wel bij het 2e checkpoint gekomen (lees: gezwommen) en word daarna bruut afgeknalt :confused:

Dus bij deze: wie kan een tipje van de sluier oplichten? Als ik maar ff een begin heb ;)

Bedankt alvast!

PS: heb de diverse fora en walktroughsites al bezocht...

Laatst bewerkt:
Als je begint, begin je in een boot toch?

Dan ben ik gewoon met boot en al naar rechts gevaren, daar zit een soort van "inham".

Hier ben ik zo ver mogelijk aan de linker kant gebleven, toen ben ik uitgestapt en door de jungle gelopen.

Dit is 1 manier, er zijn nog veel meer manieren :thumb: :D

Ik heb vannacht(!) iets soortgelijks gedaan.
Ben nu bij 2e checkpoint. Je ziet daar een hut met ongeloofelijk veel bewaking en boven zie je de schotelantenne....

Denk dat ik dus wel op de goede weg ben.

Hoe kom ik aan betere wapens? Als ik ze moet pakken van die gasten, moet ik ze eerst afknallen. Maar dan komen ze met zijn allen en ben ik aan de beurt ;)

Nou ja...ik ga het ff verder proberen.

Tnx en de groeten van Daan

Je kunt verschillende dingen doen, maar hier is hoe ik het gedaan heb.

Je begint in een boot en landt op het eiland recht voor je. Op dit eiland bevinden zich 4 soldaten 2 zijn aan het vissen en 2 staan bij het huis.

De 2 die staan te vissen kun je simpel om het leven brengen door het gele explosieve vaatje kapot te schieten. De 2 resterende soldaten zullen nu op je af komen. Het moet niet moeilijk zijn om deze 2 neer te schieten met wat verstop en schiet werk.

Je hebt nu even een moment rust de rest van de soldaten zijn als het goed is niet gealarmeerd. In het huis vind je wat leven en een M4a1 in de kast.

Als je nu door de ramen in het huis naar buiten kijkt zie je in de verte een hut met 3 soldaten en een radio. Als je inzoomt met de rechtermuisknop zorg dan dat je soldaat die het dichts bij de radio staat zo snel mogelijk neer schiet de andere 2 zullen over het algemeen naar je toe komen en zich achter de rotsblokken verstoppen. Doordat je je in het huis bevindt zijn deze soldaten makkelijk om te brengen.

Mocht het neerschieten van die eerste soldaat nou niet lukken dan zal hij versterking vragen. Er zal nu een boot met 2 man komen. Verstop je in het huis en probeer de soldaat achter de machinegun als eerste neer te schieten. De 2de moet nu niet moeilijk meer zijn.

Het is nog maar de vraag wat makkelijker is want later op het grote eiland zul je deze 2 alsnog neer moeten schieten.

Nadat de 3 soldaten bij de hut dood zijn kun je in hun hut bij de radio een snipergun oppakken, en hiermee enige soldaten in de verte neerschieten. Het is overigens niet eenvoudig om dit te doen het beste is om te gaan liggen dan beweegt je crosshair (richter) minder.

Nu kom je op het grote eiland aan. Het is verstandig om door de Jungle te lopen i.p.v op het strand. In het kleine stukje Jungle kun je 1 voor 1 de soldaten neerschieten. de laatste paar die zich op het strand bevinden moet door jou vanuit de jungle zonder al te veel moeite neergeschoten kunnen worden.

In het huisje op het strand vindt je weer wat leven. In het hutje over het water kun je wat ammo vinden.

Je hebt nu weer een moment van rust. Je kunt nu 2 kanten op het strand aflopen rechtstreeks in de jungle of achter het huisje het strand aflopen. Ga je de jungle in zul je een berg soldaten tegenkomen.

Wanneer je het strand afloopt kom je bij een boot en een auto.

Tot zover.

Mocht je nog ergens vastlopen dan hoor ik het wel.

Met vriendelijke groet

Kesum

Ik heb de eerste demo uitgespeeld en ben nu bezig met de 2e.

Ik zit op hetzelfde eiland en ik moet via een researsh center aar de andere kant van het eiland komen om een paar gevangenen te bevrijden.

Dit spel is wel cool hoor.
Denk dat ik m maar koop ;)

Later

Geplaatst door Forza Utreg
Ik heb de eerste demo uitgespeeld en ben nu bezig met de 2e.

Ik zit op hetzelfde eiland en ik moet via een researsh center aar de andere kant van het eiland komen om een paar gevangenen te bevrijden.

Dit spel is wel cool hoor.
Denk dat ik m maar koop ;)

Later
Zijn er 2 demo's? Ik heb alleen maar de eerste gehad, daarna heb ik het spel maar gekocht :D

Klopt,

In PC zone 79 zat weer een demo.
Ik koop het spel evengoed wel hoor.

Trouwens aaajeetee: hoe is de multiplayer ervaring van FarCry???
Want daar koop ik m eigenlijk voor

Daan

Klopt,

Daan
Ik heb nog geen multiplayer gedaan.. :D

Klopt,

Daan

ik weet niet welke online games je gewend bent, maar online vindt ik het een gaaf spel.
ik heb meerdere online games maar speel de laatste tijd alleen maar far Cry of BF Vietnam.

ik hoop dat je er iets aan heb ;)

Ik ben begonnen met Ghost Recon toendertijd. verder speel ik nu veel mohaa. De battlefield serie wil ook nog gaan kopen.

Far Cry zit dus wel degelijk in mijn straatje!

BTW realmitch....Zondag is de Kuip weer voor ons!

Groeten Daan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan