Far Cry - ik 'struikel' steeds...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank, maar die heb ik al en krijg ik niet aan de praat :(
Maar toch thx. voor de moeite :thumb:

Je had die machinegunner in de heli ook gewoon kunnen uitschakelen met je m16...of ben ik nou in de war met een ander level?:confused: :rolleyes:

Groeten,
Bart

Misschien wel, misschien niet 't verkeerde level, dat durf ik niet te zeggen.
Op 't eerste gezicht inderdaad meest voor de hand liggende optie, ware het niet dat dit 'in de praktijk' voor velen (zie voorgaande reakties) onmogelijk bleek, zo ook voor mij.

Maar 't wil ook niet zeggen dat wat de één niet lukt, de ander ook niet lukt... ;)

Ik heb farcry vandaag even uitgespeeld en ik had idd. ook moeite met dat schip.Maar als je dacht dat dit het moeilijkste level was,dan heb je het goed mis:D :D

Leuk...

Leuk die reakties nog af en toe :D

't is een spel dat grafisch erg mooi blijft. 'k heb wel altijd wat valium nodig als die gemuteerde wezens 't op me gemunt hebben. Dan moet je echt alles uit de kast halen (alle wapens doorgeladen en slim zijn). Ben altijd blij als zo'n stuk er weer op zit.
Heb wel ergens een 'all levels unlocker' op de kop getikt, maar hier wil ik vooralsnog geen gebruik van maken. :p

Ik zit idd. ook met kippevel wanneer ik weer eens voor mijn leven probeer te rennen en dan net op het laatste moment neergesabeld wordt.
Ik ben altijd erg blij dat ik geen gegrom meer hoor:D :D

:D ja, dat gegrom...

Nog even een handige tip die ik vandaag ergens tegen ben gekomen:

Als je in 't spel de tilde toets gebruikt (~) en vervolgens \save_game toetst, enter en de console afsluit, dan kun je op elk moment saven en weer terugkeren naar 't allerlaatste punt voor annihilation :thumb:

Chopra zei:
:D ja, dat gegrom...

Nog even een handige tip die ik vandaag ergens tegen ben gekomen:

Als je in 't spel de tilde toets gebruikt (~) en vervolgens \save_game toetst, enter en de console afsluit, dan kun je op elk moment saven en weer terugkeren naar 't allerlaatste punt voor annihilation :thumb:

Ik heb ook al eens om zo'n functie gezocht,alleen nog nooit een werkende uitleg gevonden.Ik ga deze eens proberen.

Ik vind de graffics trouwens ook erg mooi,en ook de bewegings vrijheid is ongekent.Je kunt bv. ook gewoon een eiland vanaf de andere kant benaderen(al raken je checkpoints dan wel wat in de war:D )

hmmzzz, even denken....de 'Vulcano' is een fijne :D
Gewoon daar blijven staan waar je binnen komt en met de raketwerper eerst maar eens zoveel mogelijk van die 'persoontjes' gedag zeggen.

maestro12 zei:
hmmzzz, even denken....de 'Vulcano' is een fijne :D
Gewoon daar blijven staan waar je binnen komt en met de raketwerper eerst maar eens zoveel mogelijk van die 'persoontjes' gedag zeggen.

:D :D ik heb ook een paar pogingen nodig gehad om hier aan voorbij te komen(ze worden steeds taaier naar het eind toe)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan