far cry

Status
Niet open voor verdere reacties.

soetekg

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2001
Beste Allen,

Hierbij een vraag over het nieuwe spel Far Cry. Via internet een demoversie van FC gedownload maar zag het beeld van kleuren verspringen tijdens het spelen van donker via andere kleuren naar licht. Ik dacht het zal wel een softwarefoutje zijn (volgens mij maakte die site daar ook melding van)
Vandaag kreeg ik de demoversie op schijf en heb hem weer geinstalleerd Hetzelfde probleem....
Ik dacht het ligt aan direct x9 maar die was meegeleverd.
Mijn systeem is een P4 2,7 ghz met 512 mb ddr intern met een Ati Radeon grafische kaart met 128 mb dus die zou het makkelijk aan moeten kunnen. Het gekke is het spel begint onderwater (zwart) dus wie weet doe ik het spel wel niet goed.... Ik kan dat natuurlijk niet goed beoordelen. De rest zoals opties, schieten etc. lukt wel.
Ligt het aan de instellingen...? Wie helpt Het spel is gloednieuw......

Het spel is gloednieuw......
Gaat het nu nog steeds over de demo? Mischien moet je kijken of er nieuwe drivers voor je videokaart zijn. Ik heb zelf geen Radeon, dus ik weet de sites ook niet, maar die weten anderen vast wel.

reply

ja het gaat nog steeds over de demo, het spel moet nog uitkomen.....

thnx

Ger

farcry en het niet werken

ik krijg hem pas morgen (Bart Smit pas 26 maart)
Maar dat doet niets af aan mijn probleem dat ik geen beeld heb voor zowel de demo versie on line en die op schijf snik ......

Ik geloof dat ik op gamer.nl gelezen heb, dat Far Cry sowieso minder loopt op een Radeon...

nvidia

beste mensen allemaal bedankt.
Ik heb jullie helaas misleid (en mijzelf ook) ik heb n.l. een 128 mb nvidia g4 videokaart (dankzij Aida 32)\
Ik heb de nieuwste drivers gedownload en Farcry doet het (leuk) Minder is dat er nu een dll bestand ontbreekt bij het opstarten en deze foutmelding nieuw is Ik zal hiervoor een nieuwe Topic starten. Allemaal nogmaals mijn dank

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan