Far Cry

• Onderwerp starter Onderwerp starter margi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

margi

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2004
Heb een comp. 1gHz, 512 Mb geheugen, videokaart Geforce Fx 5200. Far Cry hapert steeds en is niet te spelen. Als ik schiet, gaat het wapen 2 tellen later pas af, niet te spelen dus. Is er een mogelijkheid om zonder extra dingen aan te schaffen het spel toch te spelen? Details lager zetten enz. helpt niet.
Drivers updaten weet ik niet hoe dat moet, kom niet verder op de site van Nvidia. Als ik de 3 stappen heb aangeklikt, weet ik niet wat ik verder moet aanklikken, ben een leek hierin

Dat het geluid 2 te laat komt kan te maken hebben met de prestatie instelling van je geluids settings in je configuratiescherm.

Enja updaten is wel better maar waarschijnlijk is je systeem te licht voor dit veel eisende spel :confused: ondanks dat hij aan de minimum eisen voldoet, probeer anders de resolutie lager te zetten en de settings op low.

ik speel het spel op een p3 500 met 512 en een GF FX 5200 mijne hapert af en toe als er veel mannetjes aankomen dus het ligt niet aan de pc.

Greetz
Easy

Driver links voor Nvidia;
Voor WinXp of Win2000 ->>http://download.nvidia.com/Windows/56.72/56.72_winxp2k_english_whql.exe

Voor Win95/Win98(se)/WinME ->>http://download.nvidia.com/Windows/56.64/56.64_win9x_english.exe

Download de driver, die je voor jou besturingssysteem nodig hebt en doe dan het volgende.

Zorg dat je eerst de oude driver verwijderd!!
Dit doe je via Start>instellingen>configuratiescherm>software.
Verwijder hier de Nvidia display driver.
Start de pc opnieuw op en installeer de nieuwe.
Let op, dat je antivirusscanner uitstaat, als je gaat installeren.

Geplaatst door Easy
ik speel het spel op een p3 500 met 512 en een GF FX 5200 mijne hapert af en toe als er veel mannetjes aankomen dus het ligt niet aan de pc.

Greetz
Easy

Tja de ene pc is de andere niet, en p3 500 MHZ :8-0: dit lijkt mij een klein wonder dat hij daar op draait :rolleyes: aangezien dit de minimum eisen zijn

Minimum

Supported OS: Windows® 98SE/ME/2000/XP (only)
Processor: 1 GHz
RAM: 256 MB
Video Card: 64 MB DirectX® 9.0b-compatible graphics card
Sound Card: DirectX® 9.0b-compatible PCI card
DirectX Version: DirectX 9.0b (included on disc)
DVD-ROM: 4x DVD
Hard Drive Space: 4 GB
Multiplayer: Broadband with 64 Kbps upstream to play (512 Kbps upstream to host 8 players)

Recommended

Supported OS: Windows 98SE/ME/2000/XP (only)
Processor: AMD Athlon 2400-3000+ or Pentium 4 2-3 GHz
RAM: 512-1024 MB
Video Card: 128 MB GeForce 4 128 MB to GeForce FX 5950; ATI Radeon 9500-9800 XT
Sound Card: Sound Blaster® Audigy® series
DirectX Version: DirectX 9.0b (included on disc)
DVD-ROM: 8x-16x DVD
Hard Drive Space: 4 GB
Multiplayer: Broadband with 64 Kbps upstream to play (512 Kbps upstream to host 8 players)

ja heb het met meerdere spellen die gewoon werken terwijl de minimum hoger is dan mijn pc. Vindt het opzich wel geinig, maar de nieuwe PC komt eraan :)

Greetz
Easy

Laatst bewerkt:
Geplaatst door margi
Heb een comp. 1gHz, 512 Mb geheugen, videokaart Geforce Fx 5200. Far Cry hapert steeds en is niet te spelen. Als ik schiet, gaat het wapen 2 tellen later pas af, niet te spelen dus. Is er een mogelijkheid om zonder extra dingen aan te schaffen het spel toch te spelen? Details lager zetten enz. helpt niet.
Drivers updaten weet ik niet hoe dat moet, kom niet verder op de site van Nvidia. Als ik de 3 stappen heb aangeklikt, weet ik niet wat ik verder moet aanklikken, ben een leek hierin

Hele simpele verklaring voor het probleem: je pc is te langzaam om een zwaar spel als far Cry soepeltjes te kunnen draaien.

Je zou eens kunnen proberen om het spel te draaien op 640x480 als dat mogelijk is. Het ziet er dan niet uit, maar misschien dat het ietjes beter loopt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan