far cry

• Onderwerp starter Onderwerp starter judo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

judo

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Het lukt mij niet bv in de god mode bij far cry te komen. Ik heb een heleboel cheats geprobeerd, maar niets werkt. Ik draai met windows xp pro. Ik tik in het console window god_mode_count=1 maar noppes. Herkent iemand mijn probleem? Ook wanneer ik in de devmode opstart werkt er geen enkele cheat.

Judo

klopt had ik ook.

download file genaamd Devmode.lua van een cheatsite.

Zet deze file in de juiste far cry map. Pas de snelkoppeling aan volgens onderstaand voorbeeld.

First off, move the DevMode.lua file to the main FarCry Directory
overwritting other file.
Now Start game by adding the '-devmode' parameter, in game - use the
following hotkeys:
F4 - Toggle No Clip Mode
F2 - Move to Next Checkpoint
o - Gives 999 ammo
p - Gives all weapons
F9 - Save Current Position
F10 - Load Current Position
F11 - Toggle Extra Information
F1 - Toggles FirstPerson/ThirdPerson Camera Modes
BackSpace - Toggle GodMode
= - increase speed
- - decrease speed
F5 - Default Speed

Voor alle duidelijkheid de backspace toets is de knop aan rechter zijde van toetsenbord ( <-- )

Mike

Helaas. Dat heb ik ook gedaan, maar er gebeurt niets wanneer ik ben opgestart in de devmode en daarna op een van de aangegeven toetsen druk.

Ja dat heb ik allemaal gedaan, maar toch geeft geen enkele toets het verwachte resultaat.

De eigenschappen van de snelkoppeling moet er zo uit zien "X:\Far Cry\Bin32\FarCry.exe" -DEVMODE Waarbij X staat voor de harddisk waar die geïnstalleerd is.
LET OP je MOET dus opstarten met de snelkoppeling en niet met de autostart van de cd/dvd.

****a

Beste Ron

Zeer bedankt. Deze snelkoppeling was nou een van de weinige dingen die ik nog niet had gedaan.

Groeten Judo

Vraagje

Ja dat heb ik allemaal gedaan, maar toch geeft geen enkele toets het verwachte resultaat.
Waar heb je hem gehaald als ik vragen mag?
Ik heb een map gedownload genaamd "FC2" waarin het bestand "DevMode.lua" staat,
maar ik weet niet goed waar ik wat moet kopiëren, ik vind nergens de map "mods"... heb ik het juiste bestand? of waar moet ik het juist plakken... Groetjes

Dit topic stamt uit 2004, bovendien gaat het over FarCry 1 niet over latere versies....daarom maar een slotje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan