Far Cry

Status
Niet open voor verdere reacties.

cowboy henk

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2006
Hallo,

Ik heb farcry geinstalleerd zonder problemen .Maar als ik het spel wil opstarten krijg ik steeds de melding dat er emulatie software aangetroffen is en dat ik het spel opnieuw moet opstarten.Nochtans probeer ik het te spelen vanaf de cd .Ondertussen heb ik o.a. daemon tools en clone cd gestopt via msconfig, en ook in het register onder software deze verwijdert ,en ook teruggesprongen naar een herstelpunt .Maar niets helpt ik blijf
steeds die melding krijgen en weigert het spel op te starten.
Heeft er iemand een idee hoe ik dat probleem zou kunnen oplossen?

Mvg Henk

PS:dank bij voorbaat!

Heb je bij het eindigen van daemon tools de virtuele drivers uit gezet (bij mij blijven die altijd aanstaan, ook als ik het afsluit)?

Hallo iedereen ,

Ook die een online scan heeft niets specials kunnen vinden.Daarna zelfs via hardware die virtueele cd/dvd's verwijdert en ook in daemon deze gestopt.Ook nog geprobeert met enkele progjes om daemon te hiden .Maar niets hielp.

Mijn probleem heb ik als volgt kunnen oplossen,ik heb een image teruggezet waar een oudere/andere versie van daemon tools op stond.Daarna gewoon farcry volledig vanuit daemon geinstalleerd en het liep weer als een trein.
Maar desondanks weet ik nog altijd niet wat er juist fout ging.

Toch bedankt voor de reaktie maartehhM.

Mvg Henk :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan