farcry fps en bunker prob.

Status
Niet open voor verdere reacties.

dubbele

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2001
Berichten
896
Hoi

Hoe kan je in farcry je fps zien ??

En ik zit nu in de bunker moet naar de helicopterdek toe hoe kom ik daar in hemelsnaam ??
Ben op een punt aangeland met water en 3 platformen waarvan 1 met een ladder in het water en 1 met een kapot hek waar je in het water kan springen. die heb ik dus gehad maar hoe kom ik op dat derde platform ??
Ik loop nu alleen maar rondjes, heb alles eniedereen afgeknald, de radar geeft niet aan welke richting ik uitmoet.
 
Laatst bewerkt:
FPS-stats:

Typ in in de Console(~-toets):

\r_displayinfo 1
 
Geplaatst door dubbele
Hoi

Hoe kan je in farcry je fps zien ??

En ik zit nu in de bunker moet naar de helicopterdek toe hoe kom ik daar in hemelsnaam ??
Ben op een punt aangeland met water en 3 platformen waarvan 1 met een ladder in het water en 1 met een kapot hek waar je in het water kan springen. die heb ik dus gehad maar hoe kom ik op dat derde platform ??
Ik loop nu alleen maar rondjes, heb alles eniedereen afgeknald, de radar geeft niet aan welke richting ik uitmoet.

welke level is dat ?
je kunt het zien als je het spel wilt laden.
ik kan het me niet zo snel voor de geest halen namelijk :confused:
 
level 7 maar ik ben er al uit, moest tegen de laaddeur aan gaan staan voordat die open wou (bij die 4 kooien met die apen erin) en ik maar denken waarom die deur niet open wil als ik in de buurt kwam.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan