Muurhond
Inventaris
- Lid geworden
- 23 jun 2001
Geplaatst door aaajeetee
Daar ben ik het volledig mee eens.
Een mx is is een knappe kaart, maar voor dit soort spellen kun je m wel weggooien ..![]()
De MX is geen kaart bedoeld voor de zwaarste games en een FX5200 evenmin.
Men moet zich es beter realiseren wat men nou voor videokaart nodig heeft en waarvoor als men een nieuwe videokaart wil aanschaffen.
Kijk, ik heb een Radeon-kaart gekocht omdat mijn doelstelling puur gamen is en ik wil natuurlijk zoveel mogelijk nieuwe games op een mooi niveau kunnen draaien.
Dan ga ik echt niet een low-budget kaart als een GF MX of een GF FX5200 kopen. Dan besteed ik gewoon liever meer geld uit aan een goeie kaart.
Maar ja, je hebt mensen die zeggen; ''ik wil zo nu en dan een spelletje willen spelen''. Wat zie je dan? Dat diegenen aan komen zetten met de meest zware games en zij vragen zich dan ook nog af waarom het niet (soepel/goed) draait.
Technologie staat niet stil en wil je hier aan mee blijven doen, dan zul je die technologie ook moeten kopen. In dit geval praat ik dan over de technologie van de nieuwste games en een snelle videokaart.
Niet gaan zeuren van dat het te snel gaat, want je kan er ook _niet_ aan mee doen. Maar dan moet je ook niet gaan klagen dat je niet mee kan komen in de nieuwste technolgieen.