Farcry hapert als de ***

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door aaajeetee

Daar ben ik het volledig mee eens.

Een mx is is een knappe kaart, maar voor dit soort spellen kun je m wel weggooien .. :confused:

De MX is geen kaart bedoeld voor de zwaarste games en een FX5200 evenmin.

Men moet zich es beter realiseren wat men nou voor videokaart nodig heeft en waarvoor als men een nieuwe videokaart wil aanschaffen.

Kijk, ik heb een Radeon-kaart gekocht omdat mijn doelstelling puur gamen is en ik wil natuurlijk zoveel mogelijk nieuwe games op een mooi niveau kunnen draaien.

Dan ga ik echt niet een low-budget kaart als een GF MX of een GF FX5200 kopen. Dan besteed ik gewoon liever meer geld uit aan een goeie kaart.

Maar ja, je hebt mensen die zeggen; ''ik wil zo nu en dan een spelletje willen spelen''. Wat zie je dan? Dat diegenen aan komen zetten met de meest zware games en zij vragen zich dan ook nog af waarom het niet (soepel/goed) draait.

Technologie staat niet stil en wil je hier aan mee blijven doen, dan zul je die technologie ook moeten kopen. In dit geval praat ik dan over de technologie van de nieuwste games en een snelle videokaart.

Niet gaan zeuren van dat het te snel gaat, want je kan er ook _niet_ aan mee doen. Maar dan moet je ook niet gaan klagen dat je niet mee kan komen in de nieuwste technolgieen.

Geplaatst door Muurhond

De MX is geen kaart bedoeld voor de zwaarste games en een FX5200 evenmin.

Men moet zich es beter realiseren wat men nou voor videokaart nodig heeft en waarvoor als men een nieuwe videokaart wil aanschaffen.

Kijk, ik heb een Radeon-kaart gekocht omdat mijn doelstelling puur gamen is en ik wil natuurlijk zoveel mogelijk nieuwe games op een mooi niveau kunnen draaien.

Dan ga ik echt niet een low-budget kaart als een GF MX of een GF FX5200 kopen. Dan besteed ik gewoon liever meer geld uit aan een goeie kaart.

Maar ja, je hebt mensen die zeggen; ''ik wil zo nu en dan een spelletje willen spelen''. Wat zie je dan? Dat diegenen aan komen zetten met de meest zware games en zij vragen zich dan ook nog af waarom het niet (soepel/goed) draait.

Technologie staat niet stil en wil je hier aan mee blijven doen, dan zul je die technologie ook moeten kopen. In dit geval praat ik dan over de technologie van de nieuwste games en een snelle videokaart.

Niet gaan zeuren van dat het te snel gaat, want je kan er ook _niet_ aan mee doen. Maar dan moet je ook niet gaan klagen dat je niet mee kan komen in de nieuwste technolgieen.
Dit is allemaal wel waar, maar als iemand nou 2/3 jaar geleden een pc heeft gekocht, die wil geen geld uitgeven om nú alweer een nieuwe videokaart te kopen .. :confused:

Geplaatst door aaajeetee

Dit is allemaal wel waar, maar als iemand nou 2/3 jaar geleden een pc heeft gekocht, die wil geen geld uitgeven om nú alweer een nieuwe videokaart te kopen .. :confused:

Moet diegene ook niet moeilijk gaan doen als de nieuwere games niet meer goed lopen. Is toch logisch?

Diegene kan dan nix anders doen dan de wat oudere games (die helemaal niet slecht hoeven te zijn) spelen. Óf toch overwegen een nieuwe videokaart te kopen.

Mijn videokaarten gaan ook gemiddeld 2 jaar mee hoor, dan wordt et weer es tijd voor wat anders en snellers.

En de discussie die nu wordt gevoerd is de exacte kern van het verhaal waarom pc hardware- en softwarefabrikanten nimmer failliet zullen gaan. De softwaremakers zorgen er wel voor dat de hardwaremakers hun spullen gereed hebben voor de nieuwere en geavanceerder software en als dat eenmaal gerealiseerd is, zorgen de softwaremakers er wel weer voor dat ze weer een stapje voorwaarts zetten........... ;)

Het verhaal kan ook in een andere volgorde worden gelezen ;) :D

Wij s*kkels, zorgen er wel voor dat de markt zichzelf in stand houdt. Een heel erg mooi voorbeeld is misschien de Office serie:
Office '97 was al een prima suite, nu hebben we al Office XP. (Dan praat ik nog niet over Office 2000 wat ook een prima suite was / is !!!)
Ik kan mij niet herinneren dat ik met Office '97 beperkingen tegenkwam die voor mij zodanig "belastend" waren dat ik over moest stappen naar 2000. ('t is dat ik een licentie voor 2000 van mijn werkgever kreeg, anders draaide ik nu nog '97 denk ik.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan