farcry werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

timmy11

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2004
Heej allemaal,
ik heb een spel : farcry alleen hij werkt niet want zogauw ik een level start Geefd hij heel raar beeld weet iemand hoe dat komt of hoe ik dat oplos?
alvast bedankt
groeten tim

Het klinkt mij alsof je de beeldscherminstellingen van het spel hoger hebt staan als je videokaart aan kan.

Weet je ook hoe je dat veranderd:thumb:
ik ben daar niet zo goed in:mad:
groeten tim

Even opgezocht.
Start het spel, kies dan in het menu links 'options', dan het tabblad 'video options', de knop 'advanced options', dan links boven op 'auto detect' drukken, hierna alles bevestigen met 'apply'

crytec werkt niet

Helaas werkt dit ook niet:shocked:
groeten tim

Hey..

Volgens mij is dit wel een bekend probleem.
ik heb t ook gehad en t had met bugs te maken.
Je moet een patch instaleren, en dan moet ie het gewoon doen, ik weet niet precies welke patch.(gewoon de nieuwste proberen)
Je kunt hem op deze site downloaden: www.fileshack.com
daar moet je far cry zoeken en dan staan er wel patches bij.

suc6

Wat nog mogelijke oorzaken zouden kunnen zijn :
fout tijdens de driverinstallatie (stuurprogramma) of een update ervan voor de 3d-kaart
3d-kaart is niet ondersteund door het spel.
Wil je even dit doet ga naar start, uitvoeren , bij uitvoeren typ je dxdiag druk op enter ga naar het tabblad beeldscherm en vertel mij de info die er onder apparaat , naam staat en vertel mij ook de datum die onder stuurprogramma's staat. Doe ook de direct3d en directdraw tests en kijk of alle directx functies ingeschakeld zijn. Ga ook eens in dxdiag naar het tabblad direct x bestanden en kijk of er daar problemen gevonden worden.

met de huidige generatie x800/6800 en hoger, heb je voor Far cry een pacth nodig, 1.3. Anders geeft hij rare beelden door. Ik had dit ook, gewoon even de nieuwte patch downloaden. je kan ook in google zoeken, gwn intikken 'Far cry 1.30 patch downloade'
zullen vast wel wat tussenzitten die m hebben

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan