FarCry

Status
Niet open voor verdere reacties.

NickLaat

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 jun 2004
Hallo,

ik heb FarCry geinstalleerd op onze nieuwe PC en hij wil maar niet spelen. Alles doet het maar als het spel geladen is stopt ie ineens. Dan staat bij alt+ctr+del reageert niet. Ik baal hier erg van. Ik weet zeker dat onze pc het spel aankan. 2,6gig enz. 128mb videokaart. Ik heb ook al geprobeerd alles op low te zetten maar het helpt niet. iemand?

Noem es de precieze gegevens van je pc?

Windows up to date? Nieuwste driver geinstalleerd voor je videokaart en evenals de chipset op je moederbord? Geen last van virussen/spyware?

Nou de versie is wel illegaal, maar het speelt wel bij een vriend van mij. Daar doet ie het perfect. dus ik snap het niet waarom het het bij mij niet doet. Ik heb geen last van spam en of virussen. Heb Norton antivirus en antispam dusja. Maar toch bedankt! Ik zal de tips eens proberen!

Spam kan ook geen kwaad ... Ik denk dat je spyware bedoel. Ik zou toch eens scannen met Ad-Aware...

Nee hoor je bent niet dom.. :)

Spyware is software die je kan krijgen door bijvoorbeeld op sites te gaan zitten serven en dan alle plugins gewoon downloaden, of door verkeerde software te installeren zoals sommige p2p (peer to peer) programma's (er zijn nog veel meer programma's die spyware bevatten)..

Maar, ok, spyware is dus software dat je computer bespioneerd, of dat schadelijke dingen aan je computer doet (meestal wel herstelbaar)

Met ad-aware kan je een groot deel van de spyware die op je computer staat weghalen. Naja, in dit topic staat alles stap voor stap beschreven hoe je er vanaf kan komen...

Maar ik denk eigenlijk dat het in jouw geval geen spyware is... Ik zou in ieder geval eerst eens proberen een nieuwe versie te downloaden (patch)

Succes,
Timothy

Geplaatst door NickLaat
Misschien ben ik dom, maar wat is spyware?

Je bent zeker niet dom! Er zijn nog vele miljoenen mensen hier op aarde die spyware op hun PC hebben en er niet vanaf kunnen komen/niet weten wat het is, helaas :(

Geplaatst door H@NsiePanzzzer

Je bent zeker niet dom! Er zijn nog vele miljoenen mensen hier op aarde die spyware op hun PC hebben en er niet vanaf kunnen komen/niet weten wat het is, helaas :(

Zo zijn we allemaal geweest/begonnen. (er zijn uitzonderingen)

heb je wel de crack er in ge zet
en wel in de juiste map ken zijn dat je die vergeete bend of er is iets ander,s :D :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan