farming simulator 2009 mod probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

thijsco19

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2010
als ik wil moden met framing simulator 2009 doet hij het alleen als ik er 1tje in de map zet.
als ik er dan een 2de bij doe, en op start druk dan blijft hij heel lang op zwart scherm staan.

verder doet hij het perfekt alleen niet met 2 mods in de map.
wat doe ik fout en hoe moet ik het doen?

groetjes
thijsco19

Laatst bewerkt:
jammer dat niemand gerageerd heeft.

inmiddels had ik mijn fout zelf al gevonden en het werkt nu.

nou heb ik even een andere vraag: die mods in welk programma maken ze die?
ik wil dan graag mijn eigen schuur maken voor alle machienes enzo.

ik hoop dat ik nu wel een reactie krijg.

groetjes
thijsco19

is dat niet te moeilijk een eigen schuur maken is meer werk dan je denkt volges mij worden de meeste mods gemaakt met auto cat ofzo iets maar dat weet ik ook niet 100 % zeker.
mag ik vragen wat de opslossing is wat ik heb dat ook gehad bij mij bleef ie dan bij het laden hangen en hoorde ik een soort claxon op de achtergrond.

Laatst bewerkt:
waarschijnlijk had ik de .rar bestanden erin gezet ipv de .zip bestanden. maar bij de mod die ik als eerste had geprobeerd was er volgens mij geen .zip bestand ofzo. beetje raar, ik had me gewoon vergist.

mij lijkt het me niet zo moeilijk, maar ik zal wel effe verder kijken. miss effe auto cat downen.

maar dan is het nog heel moeilijk hoe krijg je het dan in het spel:O je moet het zo zien te maken dat er machines in kunnen komen rijden en dat ze voor de de deur niet op een ontzichtbare muur botsen en je moet weten hoe hoog het word dalijk heb je een schuur net zo hoog als het voorwiel van de tractor je kan ook schure downloaden he

ja dat is waar, het zal wel zweten zijn maar dat vind ik wel leuk.
ik zit ook te kijken voor een schuur alleen heb ik niet egt gevonden wat ik precies wil, daarom deze vraag :p

P.S. zit nou autocad te downen en dan gelijk effe uitproberen.
volgens mij word het via giants editor gedaan alleen heb ik nog niet gevoneden hoe ik iets kan bouwen.
50% XD

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan