farming simulator 2009 start niet goed op

Status
Niet open voor verdere reacties.

fs2009

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2013
Beste fora gebruikers,

Ik heb een probleem met Farming Simulator 2009.
Hij start het spel namelijk niet door:(:(:(.

Als ik het spel aan klik dan zie ik alleen maar heel eventjes wat witte letters onder in beeld en wanneer die verdwenen zijn heb ik alleen maar een zwart scherm:mad::mad::mad:.

Iemand hier ook last van?:confused::confused:
Of heeft er iemand een oplossing voor me? voor iemand die de cd niet heeft die van iemand anders is

Alvast bedankt,

Laatst bewerkt:
Ik las in een ander topic dat je het spel van een vriend geleend hebt en de CD al hebt teruggegeven.
Werkt(e) de game wel als je de CD leent van je vriend en hem in je pc doet?
Zo ja, dan komt dat door dat het spel beveiligd is, daardoor werkt hij niet, het spel heeft namelijk een soort van 'sleutel' nodig.

hay bedankt voor je antwoord

maar hij deed het ook als ik de cd niet in me pc had maar ik heb hem eerst heel vaak gebruikt en toen niet meer een tijdje dus het is dus niet zo dat hij een soort sleutel nodig heeft

bedankt voor je reactie:thumb::thumb:

Het enige wat ik kan bedenken is herinstalleren als je de CD nog een keer mag lenen. Misschien kunnen andere forumers je nog helpen.

wacht ik had nog eens gekeken en me vriend heeft geen gold en ik wel en me vriend heeft de cd wel nodig maar kan het niet spelen sorry had dit van te voren moeten melden ik zal zelf ook nog is even op google kijken en dankje maar die cd heeft die nu een hele tijd verleend en mess is die over 1 maand hier weer en dan zal ik hem op de anderen laptop zetten bedankt voor je reactie

Ik snap niet helemaal hoe jij Farming Simulator 2009 Gold hebt, en je vriend niet, maar wel dezelfde cd gebruikt. Of begrijp ik het verkeerd?
Bij mij weten is de beveiliging van Farming Simulator 2009 niet zo heel goed, omdat het spel nog erg in de ontwikkeling fase zat en Giants niet rekende op grote verkoop aantallen.
Heb je wel alle updates, of misschien een verkeerde Mod geïnstalleerd?

nee me vriend heeft een gehackte gold van een vriendse vader die heeft hij opeen cd gezet en me vriend heeft die cd niet gebruikt en ik wel

nou die heeft gwedownload van pebalde website en zo heeft tie hem op cd

Bepaalde? Betaalde?
Als hij er niet voor heeft betaald zou ik er niet van opkijken dat je een crack nodig hebt.
Maar het blijft dan wel raar dat je die toen niet nodig had.

Heb je een keer iets met die map gedaan, heb je een nieuwe pc, krijg je een error of een andere melding, heb je mods of trainers?

Let op! Plaats geen links van warez, dus geen links om te vragen of de crack goed is.

Laatst bewerkt:
nee heb niks met de map gedaan maar ik zal kijken als ik de mod map van gold weg doe dat die het dan doet zo ja dan kijk ik of die het dan wel weer met mod map doe

nee werkt niet ze gaan nu sneller weg dan normaal
:( :(
maar ik heb nog een pc en dan het spel zelf kopen en hopen dat hij het doet dan kan het spel van derandere van af

alvast bedankt voor het proberen te helpen hopelijk doet hij het weer dan kan me broertje ook weer spelen

Groeten Niels

heb het vertaalt naar nl en dan staat er

Fout lopen lua functie: init
[string "Database / scripts / gui / QuickPlay Menu.lua"]: 830: slecht argument # 1 te 'verdieping' (nummer verwacht, kreeg nihil)

Laatst bewerkt door een moderator:
Laat maar..
Ik zie dat het probleem al opgelost is.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan