Farming Simulator 2011 CD key

Status
Niet open voor verdere reacties.

leukme05

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2009
Hallo iedereen

Ik heb de game farming sim 2011 gekocht op internet en nu wil ik mijn windows opnieuw installeren en dan moet farming sim 2011 er ook opnieuw op en toen kwam ik er achter dat ik mijn boekje kwijt ben dus ik ging zoeken naar key finders op internet maar daar kwam ook niet veel uit want wat ik ook ging downloaden het kon mijn farming sim 2011 key niet vinden maar zolang farming nog op mijn computer staat lijkt het mij dat ik de key wel ergens moet kunnen vinden misschien weet iemand van jullie nog een ander programma wat wel heel goed werkt of iemand die de path van farming sim 2011 key in regedit kan vinden (wat mij dus echt niet gelukt is) of een andere oplossing is ook welkom

Alvast bedankt :P

Mvg,
Sander Storm

Farming sim 2011 key

Dit programma geeft wel meer spellen weer die er op mijn computer staan maar geen farming simulator 2011 :S misschien nog andere ideeën...??

Groetjes
Sander

Laatst bewerkt door een moderator:
Daar sta ik dan van te kijken. Dit progje gebruik ik al enige tijd bij mijzelf,bij anderen en hier op forum. Nog nooit meegemaakt dat die iets niet aangeeft.

Ik moet je schuldig blijven wat voor games dan wel een goede keyfinder is.

Farming sim 2011 key

@frankwannet ja ik snap niet waarom net farming sim niet wil :S okee naja dat is heel erg aardig van je ik hoor het wel als je iets gevonden hebt.

@edmoor ja die had ik al bekeken daar staat dus ook dat je een key finder program moet hebben die zoek ik nu dus als jij nog een goeie hebt hoor ik het graag

groetjes
Sander

Tekst door moderator verwijderd.

Laatst bewerkt door een moderator:
@phokki
Ik heb meerdere berichten van je verwijderd in verschillende secties, geef normale antwoorden en post niet als je niets te zeggen hebt!
Lees ander de voorwaarden nog eens goed door!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan