farming simulator 2011 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

daanboy125

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2011
Berichten
5
ik heb net farming simulator gekocht. en dan instaleer ik de game alles gaat goed.
ik wil een carreer beginnen als ik alles heb gekozen dan en ik wil beginnen dan voordat
de start knop komt dan komt er een wit beeld en als ik dan op de start knop douw dan
hebben alle voertuigen een rare kleur:eek:

pleas wie kan mij helpen:d
 
Voldoet je pc wel aan de System Requirements? :

Microsoft Windows XP, Windows Vista or Windows 7
• 2 GHz Intel or equivalent AMD processor
• NVIDIA GeForce 6800 Series, ATI Radeon X850 or S3 Chrome 430 GT
or better (min. 256 MB VRAM)
• 1 GB RAM
• 1 GB free hard drive space
• Soundcard

Je hebt directx9.0c nodig om dit te kunnen spelen, met dxdiag in zoekmenu kun je je directx versie checken, is deze niet hoog genoeg dan moet die geupdate worden.
 
Updaten directx (indien nodig): hier

Succes,

Tijs.
 
ja mijn systeem eisen zijn goed ik heb zo'n chek gedaan op een of anderen site en ik heb diret x gedownload
 
Ga eens naar http://www.canyourunit.com en kies uit het tweede vakje Farming Simulator 2011 en klik op Can You Run It?

Als die aangeeft dat het kan/moet werken en het werkt niet, dan zou ik met de gegevens die aangegeven worden de leverancier raadplegen voor verdere hulp.

[Natuurlijk kan niet uitgesloten worden dat je videokaart-geheugen kapot is, mocht CanYouRunIt aangeven dat je pc voldoet.]

Ook even de laatste update installeren en kijken of het dan beter gaat. link.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Je doet er verstandig aan om niet alleen DirectX te updaten, maar ook je videokaart drivers.

Indien je een ATI kaart hebt, kan het probleem liggen aan de drivers:

http://www.farming-simulator.com/support.php

Volgens bovenstaande site kan het helpen om ATI Catalyst A.I. uit te schakelen.

Dit geldt natuurlijk alleen indien je een ATI kaart hebt.
 
Laatst bewerkt:
a. Wat heb je met de eerder gegeven tips gedaan?
b. ATI kaarten zijn video-kaarten van ATI (of diens moederbedrijf: AMD), waarvan de drivers te vinden zijn: hier of via de hoofdpagina: http://www.amd.com
Er zijn nog meer merken die onder hun eigen naam ATI video-kaarten verkopen.
Welke video-kaart je hebt kun je o.a. bij CanYouRunIt achterhalen (zie mijn vorige tip). Dat zou ook een video-kaart kunnen zijn van (oorspronkelijk) Nvidia

Tijs.
 
ik heb straks nog een anderen demo gedownload van de zelde uitgevers maar die had het ook dus het ligt niet aan het spel

misschien hebben julie hier iets aan
 
Ok, als ik het samenvat: Je hebt DirectX geupdate

Staan er dus nog 3 dingen open:
a. Het installeren van de Farming Simulator-update waar ik het in posting #6 over had en gelinkt heb.
b. Het installeren van nieuwere video-kaart drivers. Zie links die ik al gegeven heb voor Nvidia of ATI/AMD of (indien S3 video-kaart of Intel): link S3 of link Intel
c. De tip in de FAQ over het uitschakelen van A.I. (indien een ATI/AMD video-kaart).

Blijft het probleem, dan contact met de leverancier van de software of de maker van de software.

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan