Ik heb in ieder geval ook het probleem met met farmville wat ik hier tegen kom. maar er staat tot nog toe geen oplossing bij. ik heb ook bij vodafone een draadlose internet stik (snelste van het snelste). en ook bij mij laad de site maar voor de helft of juist helemaal niet en het ligt niet aan de flasch of de adobickreader . ook deed hij het voor 3 weken geleden, en daarvoor ,perfect. en nu komen de problemen op de laptop en de normale computer.
aan de andere kant, thuis: (met huis-internet en niet met een vodafonestick) doet farmville het perfect op precies dezelfde laptop en niks veranderd aan enige software.
Ben er al 3dagen mee bezig ,en de vodafone klantenservice kent mij ondertussen al bij de voornaam (ja zo erg)
ook heb ik een nieuwere software op de vodafone stik gegooid en niks mag baten
wie O wie HELPT mij even alvast bedankt C.Nicolaije
aan de andere kant, thuis: (met huis-internet en niet met een vodafonestick) doet farmville het perfect op precies dezelfde laptop en niks veranderd aan enige software.
Ben er al 3dagen mee bezig ,en de vodafone klantenservice kent mij ondertussen al bij de voornaam (ja zo erg)
ook heb ik een nieuwere software op de vodafone stik gegooid en niks mag baten
wie O wie HELPT mij even alvast bedankt C.Nicolaije