Farmville HELP PAGINA laad niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

nicolaije

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 dec 2010
Ik heb in ieder geval ook het probleem met met farmville wat ik hier tegen kom. maar er staat tot nog toe geen oplossing bij. ik heb ook bij vodafone een draadlose internet stik (snelste van het snelste). en ook bij mij laad de site maar voor de helft of juist helemaal niet en het ligt niet aan de flasch of de adobickreader . ook deed hij het voor 3 weken geleden, en daarvoor ,perfect. en nu komen de problemen op de laptop en de normale computer.

aan de andere kant, thuis: (met huis-internet en niet met een vodafonestick) doet farmville het perfect op precies dezelfde laptop en niks veranderd aan enige software.

Ben er al 3dagen mee bezig ,en de vodafone klantenservice kent mij ondertussen al bij de voornaam (ja zo erg)

ook heb ik een nieuwere software op de vodafone stik gegooid en niks mag baten

wie O wie HELPT mij even alvast bedankt C.Nicolaije

@nicolaije

Welkom op Helpmij! :thumb:

Ik heb je vraag even een eigen plek gegeven, omdat we hier niet toestaan dat men inbreekt in het topic van iemand anders. Daarbij was het een topic uit 2009 en al lang niet meer actueel ;)

dank je wel .morgen ga ik even bij de vodafone winkel lang kijken of ze daar het antwoord weten . nu ben ik thuis op de zelfde laptop op farmville en het werkt perfect dus het moet iets met vodafone zijn . maar wattt????? is de vraag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan