fase mail

Status
Niet open voor verdere reacties.

RowanP

Gebruiker
Lid geworden
21 feb 2007
hallo ik heb een probleem waar ik niet uitkom.

de code lijkt goed, maar hij wilt niet mailen

PHP:
	case '16': //offerte aanvragen

$t = new table ();
		foreach ( $_SESSION as $key => $value ) {

if ( array_key_exists ( $key, $FIELDS ) ) {

$t -> add_row ();	
				$t -> add_col ( $FIELDS [ $key ] [ 0 ] );
				$t -> add_col ( $value );
			}
		}

//send mail
		mail ("info@leningoverlsuiten.nl","offerteaanvraag",$t -> get (),"From: noreply@leningoversluiten.nl\r\nContent-type: text/html", "-fnoreply@leningoversluiten.nl");
		// mail ($_SESSION [ 'email' ],"offerteaanvraag",$t -> get (),"From: noreply@leningoversluiten.nl\r\nContent-type: text/html", "-fnoreply@leningoversluiten.nl");

$content = "Offerte aanvraag verzonden"; 

break;

zou iemand hier een fout in kunnen vinden?
Het hele bestand is heel groot en wil ik eigenlijk liever niet openbaar maken. Als het nodig is dan stuur ik het wel via een pm

bij voorbaat dank

Klopt het e-mail adres wel? Volgens mij moet het oversluiten zijn i.p.v. overlsuiten

Daarnaast is het de vraag wat er uit de functie get(); komt die in de klasse table is gedefineerd...

ja ik had even mijn eigen email adres ingevuld en de oude even snel teruggezet.
maar aan het email adres ligt het niet

moet ik anders even het hele bestand pmen anders?

gr Rowan

Dan ligt het waarschijnlijk aan het resultaat van $t -> get();

Vul daar voor in de plaats eens wat standaard tekst in en kijk of hij dan werkt.

Maar zo te zien heb je dit script laten maken aangezien er gebruik wordt gemaakt van klasses, want als je het zelf had gemaakt dan heb je als het goed is genoeg kennis om het probleem te achterhalen.

ik heb het nu zo gedaan, maar ik krijg alsnog niets binnen (dit is even met mijn eigen email)

PHP:
		mail ("rowanpreesman@gmail.com","offerteaanvraag","test","From: noreply@leningoversluiten.nl\r\nContent-type: text/html", "-fnoreply@leningoversluiten.nl");
		// mail ($_SESSION [ 'email' ],"offerteaanvraag",$t -> get (),"From: noreply@leningoversluiten.nl\r\nContent-type: text/html", "-fnoreply@leningoversluiten.nl");

dat klopt dit is ooit door een bedrijf gemaakt en ik moest het aan gaan passen omdat het bedrijf ermee stopte. Ik had en heb er nog steeds geen verstand van maar ik kon er opzich verder op borduren. Maar toen het eenmaal af was (toen ik ermee klaar was) deed hij het. En nu dus niet meer op een rare manier

En zo dan:
PHP:
mail ("rowanpreesman@gmail.com","offerteaanvraag","test");
Als die het niet doet ligt het denk ik eerder aan de server instellingen dan aan het script.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan