Fast Adress bar verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

dj jari

Gebruiker
Lid geworden
13 sep 2008
Sinds kort ga ik rechtsstreeks naar fast adress bar als ik iets in tik in de bar. Hier zit ik zelf niet op te wachten, echter ik kan het programma wat hier voor zorgt niet vinden via programma's verwijderen, en het lukt mij dus niet om deze te verwijderen.

Het ziet er als volgt uit:

fast.jpg

Hoe kom ik hier vanaf?

die zal allicht ergens met een installatie van iets stiekem mee zijn gekomen. daarom nooit installaties automatisch laten uitvoeren, altijd zelf aangeven/aanvinken wat er geïnstalleerd moet worden.

rechtsboven zie je het icoontje van google. rechts daarvan een klein driehoekje. als je die aanklikt heb je de mogelijkheid om de zoekmachines te beheren. kun je daarmee je probleem oplossen?
anders ccleaner installeren en kijken of je toch die 'fast' kunt verwijderen?

Rechtsboven heb ik geprobeerd, staat niks over Fast Adress Bar. Nu cc cleaner maar eens proberen.
Ik laat overigens nooit installaties automatisch uitvoeren, let daar altijd goed op.

ga erook met mbam overheen dan weet je zeker dat grond met bar is aangeveegt.

Voor de zekerheid, ik neem aan dat je bedoelt -->Configuratiescherm --> Programma's en onderdelen. Daar komt het hele programma niet in voor. :(

Jammer kijk eens binnen firefox bij extensies.. Daar kan je hem misschien ook verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan