Ik heb eind 1999 een Fast AV Master 2000 gekocht. Dit is een analoge s-vhs video capture card. Toen draaide ik windows 98 en alles liep prima. In dat jaar kwam windows 2000 uit, veel stabieler, dus ik stap over. blijkt dat Fast geen driver ondersteuning biedt voor windows 2000. Na een tijdje komt Millenium en daarna XP. Fast biedt nog steeds geen nieuwe drivers aan voor nieuwe windows versies. En dit terwijl ze dit apparaat nu nog gewoon verkopen.
ik heb nu windows xp en als 2e besturingssysteem windows 98 geinstalleerd, zodat ik de kaart toch nog kan gebruiken, maar echt handig is het niet.
Mijn vraag is: Is er hier iemand die verstand heeft van drivers en die mij kan helpen om bijvoorbeeld de bijgeleverde driver voor windows nt / 98 om te bouwen naar een werkende xp driver? Fast zegt dat het niet mogelijk is omdat de kaart een windows 98 chipset heeft, maar mij klinkt een beetje vreemd in de oren.
Alvast errug bedankt,
Guido
placebo@planet.nl
ik heb nu windows xp en als 2e besturingssysteem windows 98 geinstalleerd, zodat ik de kaart toch nog kan gebruiken, maar echt handig is het niet.
Mijn vraag is: Is er hier iemand die verstand heeft van drivers en die mij kan helpen om bijvoorbeeld de bijgeleverde driver voor windows nt / 98 om te bouwen naar een werkende xp driver? Fast zegt dat het niet mogelijk is omdat de kaart een windows 98 chipset heeft, maar mij klinkt een beetje vreemd in de oren.
Alvast errug bedankt,
Guido
placebo@planet.nl