fat32 naar ntfs

Status
Niet open voor verdere reacties.

ades8996

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2002
ik heb problemen met het veranderen van fat 32 naar ntfs bij een aangekochte externe harde schijf van memorex ( ultra traveldrive) 160 Gb.na invoeren van de nodige bevelen in dosvenster (convert F: /fs:ntfs)( de schijf word erkend als F).krijg ik de volgende mededeling:convert f wordt niet erkend als een interne of externe opdracht,progamma of batchbestand.
en zodoende zit ik met een probleem,kan ik misschien wat hulp krijgen van iemand die dit probleem kent? dank?
ik wil ook nog vermelden dat die externe schijf niet gezien word door de huiscomputer doch wel door mijn laptop.

externe HD

bedankt om te reageren.
het probleem converteren fs naar ntfs is intussen opgelost na het formateren van de schijf.
het volgende probleem:mijn huiscomputer ziet nog altijd niet de schijf bij het aansluiten op USB.daarentegen werkt alles normaal met mijn laptop.ik heb reeds een uitwendige USB hub met voeding aangesloten,doch geen resultaat.ik weet werkelijk niet wat ik nog meer kan proberen,daar alle toestellen (printer, stick,scanner )normaal werken.hebt u misschien nog een idee om mij uit deze problemen te helpen? dank

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan