FAT32 Probleem!!

• Onderwerp starter Onderwerp starter fr3z
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

fr3z

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2007
Hallo,

Ik heb een externe hardeschijf en die geformatteerd als FAT32 omdat, ik ook nog een macbook heb en mac's kunnen niet op een NTFS schijf schrijven. Nu het probleem: ik heb een ISO van een playstation spelletje alleen, die is 4.56 GB en je die dus niet op een FAT32 kunt schrijven.

Zou ik nou de ISO uit moeten pakken en in stukken op m'n schijf moeten zetten?? Of kan ik hem dan niet branden??

Ik heb een Novita 320GB.
Groetjes en alvast bedankt,
Jazz

Maar moet ik dan niet me schijf formatteren want dan ben ik alles kwijt toch??

Thanx

maar nu hebik dat wel gedownload alleen het is alleen een map er is voorderest geen setup ofzo... :(

Het is verstandig om daar de boel eens eerst te lezen, kun je een hoop van leren, het heeft niets met windows te maken, dus een setup vind je niet.

ISO branden op een cd als een IMAGE, en ermee op starten, lukt dat wel?

maar het probleem is dat ik op me desktop geen brander meer heb want die in me pc zit is alleen dvd+RW brander dus daarom doe ik het als volgt op mn externe harddisks zetteen en dan op mn laptop branden aleen het is ook dat er gewoon een nieuwe brander moet komen.. ( ik had eerst een externe alleen die is overleden met verhuizing: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?p=1950127#post1950127 :P)

maar kan ik die ISO niet uitpakken en dan de losse bestandjes als een data dvd branden??:confused:

Laatst bewerkt:
Hoi !

Je kunt met en DVD-RW toch gewoon een CD branden ?

Greetz,

Harry.

Hoi !

Tja, je moet een ISO-image op CD branden en dan kom je met een moeilijk verhaal dat je alleen maar een DVD-brander hebt !

Dus.......

Greetz,

Harry.

Een ISO-image van 4.5 GB op een CD zetten van 700 MB :thumb: TIPS??

ik heb wel een DVD brander die ook cd's kan branden maar geen dvd-r alleen rw en dat kan de ps2 niet lezen ;)

Jazz

maar het gaat om een dvd harry;)

Ben je een beetje in de war, jongen?;)
Je gooit alles door elkaar, van mij mag je hoor maar wees eens wel duidelijk naar anderen.

Die ISO voor Gparted gaat op een cd, en die kun je gewoon met een dvd brander branden.;)

Maare, ik hou ermee op, komt toch niet over, en die site heb je ook niet gelezen, succes.:thumb:

wat moet ik op die site lezen :confused: ??

dus dat Gparted bestandje van nog niet eens halve Mb moet ik gaan branden op een cd en dan pas kan ik hem openen??

Snep er echt geen ene **** van?! :( :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan