Fat32

Status
Niet open voor verdere reacties.

kittencandy

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2012
Kan ik een externe HD (NTFS format) van 1 TB omzetten naar een FAT32 format zodat ik m aan kan sluiten op mn ps3? Staat me iets van bij dat het alleen tot een bepaalde grootte kon.... Dus benieuwd.

B.v.d.

de limiet is 2TB, dus dat kan nog. Echter kan je geen bestanden groter dan 4GB op FAT32 wegschrijven.

Dat hoeft ook niet :) Bedankt voor de info. De vraag is nu wel, hoe zet je 't om? Vroeger kon ik volgens mij kiezen of ik een hd in ntfs of fat32 wou, maar tegenwoordig krijg ik die optie niet meer bij 't formatteren.

Bootable cdtje/stickie met een linux distro? Misschien kan je PS3 de schijf wel gewoon formatteren ;)

Vanuit een Opdrachtprrompt: Format x: /FS:FAT32 <enter> [ vervang x: door de échte driveletter ]
Meer opties: Format /? <enter>

Let wel: je bent dan alles kwijt wat er al op de schijf stond. Een conversie met behoud van gegevens is niet mogelijk voor ntfs --> fat32

die partitie werkte niet, ps3 kan m dan alsnog niet lezen.... Doe nu die in cmd prompt... duurt vet lang... gisteravond om uurtje of 6 aangezet en zit nu op 97%, dus als dit niet werkt... *gromt*

........... na 13 uur zegt 'ie volume te groot voor fat32.. >.<

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan