Fatal error

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marco1987

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2004
Berichten
54
heeey dit is me 1ste post en weet niet of ik het goed doe maar heb een groot probleem,

hij geeft heel de tijd een fatal error aan als ik iets wil ''kopieren naar'' dus als ik bijvoorbeeld een plaatje wil kopeiren naar station E dan druk je achter muis knop en dan wil je naar ''kopieren naar'' gaan en geeft ie dit aan

Unable to create an instance of required object: server admin

en dan sluit explorer zich slef af.. en kom ie na 4 sec terug!

ik vind dit heel irritant! het probleem is het zelfde als ik naar verkennen gaat!!

weet iemand wat er aan de hand is??

bedankt,

groetjes marco
 
Welkom op de Helpmij !

Heb jij een van de volgende progjes op je systeem staan : Allaire HomeSite 4.5 of Cold Fusion ?

Tip : wellicht is het raadzaam om je bericht voor je het plaatst nog even door te lezen op logica / helderheid en typefoutjes. In jouw 1e posting zit zo hier en daar wel het e.e.a. dat onder een van de zojuist genoemde aandachtspuntjes valt.........
Het is zo natuurlijk niet erg, maar een relatief foutloze tekst leest een stuk prettiger voor degenen die jou willen helpen. :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Doe maar en kijk maar eens hoe het systeem zich daarna gedraagt.

BTW : wel op de nette "manier" verwijderen !

ps. niet vergeten je systeem opnieuw op te starten.
 
Als dat niet heeft geholpen, is het wellicht raadzaam om even in de veilige modus op te starten en vervolgens te kiezen voor : Windows opstarten met de laatst bekende juiste instellingen.
 
En als dat ook niet werkt kun je het volgende nog proberen:

Kijk eens in de map \system32\ naar de file

PDM.DLL

en hernoem dat bestand eens naar (bijv.) PDM.OLD start je machine eens opnieuw op. Wat nu ? Helpt dat niet dan de PDM weer herstellen naar zijn oorspronkelijke naam.
 
Laatst bewerkt:
ik weet alleen niet hoe ik veilig modus moet starten heel dom maar da weet ik niet haha
 
In de veilige modus kom je door tijdens de machine-opstart herhaaldelijk de F8 toets in te drukken totdat het zwarte scherm verschijnt waarin je je keuze kan maken.

Als dat dan ook niet helpt dan kan je nog het volgende doen :

Run windows-setup over de bestaande heen, alle fouten, die er ingeslopen zijn worden dan hersteld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan