Fatale uitzondering OE.......

Status
Niet open voor verdere reacties.

D@nny

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hoi,

Sinds kort krijgt mijn vriendin op haar pc steeds volgende foutmelding als ze Internet Explorer opent:

fatale uitzondering OE op 0028:CO2DA718 in VXD NAVAP(02) + 0001982C

Internettten gaat dus niet meer, Outlook Express 6 start wel zonder problemen op en ze kan ook mails versturen. De herstelfunktie brengt geen resultaat. Ze gebruikt als besturingssysteem Win98.

Wie weet raad???

niet aanwezig

Dag Casper,

Norton System Works staat er niet op, wel NAV2000 maar die staat er al een hele tijd op zonder problemen. Voor de rest is er niet echt veel geinstalleerd, office97, Nero, Route66 en dan heb je alles zo ongeveer gehad geloof ik.

Andere suggesties of weet iemand anders iets?
Ik hoor het graag....

Groeten,

NAV verwijderen en opnieuw installeren.

Groetjes,
Bennie

Bedankt

Dag Bennie,

Bedankt voor je reaktie, kan dit dan problemen veroorzaken na een hele tijd zonder problemen gewerkt te hebben?

En moet ergens op gelet worden met verwijderen of gewoon verwijderen op de "normale" manier? Moet dan "NAV", "LiveReg" en "LiveUpdate" verwijderd worden in de lijst van Software?

Groeten,

Gewoon verwijderen via software. Verder geen omkijken naar. Als NAV het ENIGE Symantec\Norton-product is op de PC, is mag "LiveReg" en "LiveUpdate" ook weg. Anders niet.

Daarna PC ff opnieuw opstarten en opnieuw installeren. Tja, zo kunnen dingen jaren lang goedgaan, en dan ineens ... Als we dat eens wisten ...:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Groetjes,
Bennie

Lijkt te lukken

Dag Bennie,

Ik heb je raad doorgemaild aan haar en ze heeft alles verwijderd en nu kan ze terug via IE op het internet. Het is dus gelukt.
Ik ga in het weekend dan NAV2002 erop zetten, nu stond er eerst NAV2000 erop, kan ik de 2002 er gewoon opzetten? Ik vermoed van wel omdat alles verwijderd is maar je weet maar nooit :) :)

In ieder geval bedankt voor het oplossen van het probleem.

Groetjes,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan