Favicon werkt niet op index?

Status
Niet open voor verdere reacties.

R80GS

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 feb 2012
Hallo,
Mijn favicon (favicon.ico) verschijnt op ALLE pagina's, BEHALVE op mijn index-pagina...?

Iemand een oplossing?

Alvast bedankt,
Marcel

Even de cache van je browser legen is een optie. Kijken in de code of ie goed word aangeroepen op je homepage ook. Daarnaast, er gaan geruchten dat ie binnenkort gaat verdwijnen uit de browsers (ivm slechte code die ze zo mee kunnen geven), dus misschien is het de moeite even te kijken hoe dat er voor staat, om te kijken of het de moeite waard is er nog veel tijd en moeite in te steken...

Zonder de code van je site te zien is het moeilijk te zeggen wat er mims is. Het zou inderdaad je cache kunnen zijn.

Daarnaast, er gaan geruchten dat ie binnenkort gaat verdwijnen uit de browsers (ivm slechte code die ze zo mee kunnen geven)[...]
Waar heb je dat vandaan? FF gaat het favicon inderdaad uit de adresbalk halen, maar ook daar blijft het in de tabbladen.

Dat gaat dus inderdaad alleen over FF en alleen over het icoontje bij de adresbalk. Niet omdat er slechte code mee verstuurd kan worden maar omdat de site ermee kan doen alsof je op een beveiligde verbinding zit, terwijl dat niet zo is.

Gaat ook over chrome... (Net als Google Chrome gaat het de favicon uit de adresbalk halen. Icoontjes die aangeven of een site gebruikmaakt van versleutelde verbindingen, vervangen de favicon.)... dat het alleen de adresbalk is, was me niet opgevallen...

Gaat ook over chrome... (Net als Google Chrome gaat het de favicon uit de adresbalk halen. Icoontjes die aangeven of een site gebruikmaakt van versleutelde verbindingen, vervangen de favicon.)... dat het alleen de adresbalk is, was me niet opgevallen...
Chrome heeft het al gedaan:) ik weet niet hoeveel versies geleden maar ik kan me niet herinneren wanneer ze een favicon in de adresbalk hadden.

Probleem is opgelost; pagina aangepast en overschreven; favicon verschijnt.:)
bedankt voor de reacties.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan