Favicon werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, de bedoeling is dat je hem mijnfavicoon.ico noemt en (+) in de map c:\website zet.

De afmeting is 16x16 OF 32x32 dus je hoeft niet per se eentje van 32x32 te gebruiken.

Ach ja de meesten site's Beginnen met

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">

en das mestal Genoeg om te laten weten dat je <html> 4.0 Gebruik Tegeb wordig is het ook wel eens 4.1 maar ik hou het bij 4.0 Die is makkelijker

Welken internet Exploire heb je trouwens want bij 4.0 5.0 Werk favicon niet

Als het (schijnbaar) aan het DOCTYPE moet liggen waarom laat hij hem bij mij dan wel gewoon zien? Het ligt vast aan IE7, daar zie ik die van Helpmij soms ook niet.

... XHTML 1.0 ....
.... en das mestal Genoeg om te laten weten dat je <html> 4.0 Gebruik....
met het doctype xhtml1.0 geef je aan dat je xhtml gebruikt, geen html
en eeyk, kan je me op de verschillen tussen 4.0 en 4.1 duiden?, want daarvan ben ik niet goed op de hoogte, ben wel geïnteresseerd

Welken internet Exploire heb je trouwens want bij 4.0 5.0 Werk favicon niet
Het kan geen kwaad af en toe IE up te graden, versie 6 wordt ondertussen al door een hele groep developpers als de lowest-standard gezien..

Er is idd een favicon-probleem in IE7, maar ik kan er geen info/workarounds voor vinden. (wel, er bestaat wel een workaround: gebruik een browser ;) )

--Johan

zoals ik al schreef heb ik nieuwste ie... ie 7 en ieplus (plugin)

en daarbij komt dat ik die van tha devil niet zag, en die van helpmij hier wel...

Ik heb m'n site even gehost bij zo'n gratis host, en mijn favicon doet he:D

Het ligt dus aan windows dat het die favicon niej laat zien...

Mooi dat het toch goed is gekomen.

Zou je de status aan willen passen? (Rechtsonder) Alvast bedankt :thumb:

Ik zie bij Helpmij Wel de <!DOCTYPE
ik heb Windows Vista Business Met IE 7.0

Het kan er ook aan liggen dat je computer je website weergeeft vanuit z'n cache, Probeer eens alle bestanden te verwijderen en daarna je website te bezoeken.

Het is al een tijdje gelukt;

heb 'm gwoon zoals ik al eerder had gdaan met de volgende code:
Code:
<link rel="shortcut icon" href="mijnfavicoon.ico" type="image/x-icon">
hij liet 'm bij mij niet zien; maar toen ik 'm mt zo'n gratis host ding ff online had gezet werkte het opeens gewoon goed:)

Dus als iemand ook zo'n probleem hebt moet je 'm ff hoste (evt bij gratis host) en kijken of hij het dan doet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan