Favo****** afbeelding

Status
Niet open voor verdere reacties.

JaapJvanVeen

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2002
In Internet Explorer 6.0 en Windows XP SP2 had ik vandaag dat alleen de meest gebruikte favorieten getoond worden.

Ik ben toen naar extra/advanced gegaan en heb op standaard instellingen gedrukt. Nu worden weer alle favorieten getoond.

Ik kom er maar niet achter welke instelling van advanced er verantwoordelijk voor is dat favorieten op de een of op de andere wijze getoond worden.

Ik heb datzelfde probleem met Menu Start in XP. Wat beinvloed daar dat alleen de meest recente getoond worden. Ik wil graag alles zien.

Geplaatst door JaapJvanVeen
In Internet Explorer 6.0 en Windows XP SP2 had ik vandaag dat alleen de meest gebruikte favorieten getoond worden.

Ik ben toen naar extra/advanced gegaan en heb op standaard instellingen gedrukt. Nu worden weer alle favorieten getoond.

Ik kom er maar niet achter welke instelling van advanced er verantwoordelijk voor is dat favorieten op de een of op de andere wijze getoond worden.

Ik heb datzelfde probleem met Menu Start in XP. Wat beinvloed daar dat alleen de meest recente getoond worden. Ik wil graag alles zien.

De optie "persoonlijke menu's gebruiken" uitschakelen.

Te vinden bij de opties van het desbetreffende onderdeel.

Bedankt. De optie was 'Persoonlijke menu's gebruiken'.
Wel lekker duidelijk!

Nergens maar dan ook nergens wordt aangegeven wat je moet doen om dit te bereiken.

Ben nu weer van een ergernis af.

De andere verwijzing ging naar een referentie over 'CCLEANER' tabblad maar dat heb ik niet kunnen vinden.

Nogmaals bedankt.

De andere verwijzing ging naar een referentie over 'CCLEANER' tabblad maar dat heb ik niet kunnen vinden.

Onderste vinkje in de bijlage.

Laatst bewerkt:
Bedankt. De optie was 'Persoonlijke menu's gebruiken'.
Wel lekker duidelijk!

Nergens maar dan ook nergens wordt aangegeven wat je moet doen om dit te bereiken.

Ben nu weer van een ergernis af.

Nogmaals bedankt.

Graag gedaan :thumb:.

Geplaatst door Jozo

Onderste vinkje in de bijlage.

Inderdaad staat het vinkje bij Advanced bij mij uit en ook bij de regel
' Laatst gestarte applicaties' staat geen vinkje. Maar waarom er weer andere terminologie wordt gebruikt is mij niet duidelijk. Zeker een vertaling van CCleaner.

Ik heb CCleander opgehaald, maar het is mij niet duidelijk wat je met dit programma kunt doen.
Mijn drie weken oude systeem geeft meer dan 150 fouten met CCleaner.

Voorlopig maar eens even aanzien.
Bedankt voor de info

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan