Favorieten IE8

Status
Niet open voor verdere reacties.

Borino

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2008
Beste forumleden,

Ik heb onlangs mijn ACER laptop terug gezet in de fabrieksinstellingen. Nadien heb ik mijn gebruikersaccount, inclusief de favorieten, verplaatst naar de D-schijf. In regedit heb ik inmiddels de locatie waar de favorieten worden opgeslagen juist aangepast.

Het probleem is nu zo: Wanneer je in de IE adresbalk begint met een aantal letters komt er meteen geschiedenis en favorieten te staan. Alleen de favorieten zijn bij mij niet meer zichtbaar. Op een andere PC in huis werkt dit wel gewoon. de Geschiedenis krijg ik wel gewoon te zien. Ik wil dus als ik een aantal letters intyp ook dat de favorieten zichtbaar worden. In de instellingen staan favorieten wel aangevinkt.

Iemand een idee?

Bvd,

Diederik

In de instellingen staan favorieten wel aangevinkt.
Welke instellingen bedoel je precies?

Werkte het voor de herinstallatie wel; had je toen ook de locatie v/d favorieten aangepast?

De instellingen voor automatisch aanvullen had ik gecontroleerd. Internetopties -> Inhoud -> Automatisch invullen instellingen -> Favorieten aangevinkt. De vorige keer had ik de locatie niet gewijzigd. Daar had ik wel de locatie van de gebruiker gewijzigd maar uit ellende de favorieten weer teruggezet naar C schijf.

Welke Windows-versie heb je? Ik denk dat op versies lager dan Vista de favorieten niet herkend worden door IE8 als ze zijn verplaatst.

Gewoon Vista home edition. Dus het zou volgens mij moeten werken. Het probleem is dat IE wel de favorieten ziet als je op het gele sterretje drukt in IE zelf. Maar als je een website invult in de adresbalk dat er geen automatische aanvulling plaats vind onder de adresbalk. En dat wil ik wel graag weer hebben.

Gewoon Vista home edition.
Nouja, "gewoon" ;).

En je hebt de favorieten verplaatst met de rechtermuisknop -> eigenschappen -> locatie?
Ik zou het in dat geval zo niet durven zeggen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan