Favorieten in Chrome verplaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jrvleeming

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2013
Beste helper,

Misschien wel een knullige vraag... Ik heb een nieuwe account aangemaakt op mijn PC. Nu wil ik de favorieten van Google Chrome van een andere account daar ook in hebben. Bij favorieten importeren krijg ik alleen de optie om favorieten uit bv Internet Explorer te importeren. Dat is niet de bedoeling... Weet iemand hoe het moet?

Alvast bedankt,

Ronald
:confused::confused:

Ga naar het streepjes teken rechtsboven.
Kies daar voor bladwijzers -> bladwijzerbeheer dan naar organiseren en dan bladwijzers exporteren naar HTML bestand.
En dan weer importeren bij die andere account.
Succes!

Beste Pederoco,

Dank voor je uitleg. Probleem is alleen dat Chrome niet meer werkt in de oude account, heb al van alles geprobeerd om Chrome weer actief te krijgen. Zelfs met jullie hulp niet gelukt. Vraag is dus of ik die favorieten op een andere manier kan vinden en verplaatsen.

Hoop dat dit kan...

Ga naar deze locatie:
C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Google\Chrome\User Data\Default (hier kan ook nog wel eens een getal o.i.d. bij staan)
Gebruikersnaam is jouw naam van het oude account.
Daar zoek je het bestand Bookmarks en deze kopieer je en plakt deze in je nieuwe account.
Op ook weer eenzelfde soort locatie: C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Local Settings\Application Data\Google\Chrome\User Data\Default
Waarbij Gebruikersnaam jouw nieuwe account is.

Wel even verborgen bestanden en mappen laten weergeven!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan