Favorieten in Google Chrome???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rockweiler

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2012
Berichten
50
Heb Google Chrome geinstalleerd omdat Internet Explorer niet goed werkte, en inderdaad deze is sneller dat moet ik toegeven.

Nu mijn vraag: Bij Intenet Explorer heb ik in de loop der tijd een hele lijst opgebouwd in Favorieten... In Google Chrome kan ik nergens favoriete websites opslaan... zie ik het over het hoofd? of is dit er gewoonweg niet?

Zo niet, weet al die favoriete websites ook niet uit mijn kop, en ben niet van plan om telkens te gaan switchen om een favoriete website te vinden, wat te doen???

bvd Rockweiler
 
Ze heten bij Chrome (en bij de meeste browsers trouwens) bladwijzers, geen favoriete. Je kunt zelfs je badwijzers uit IE importeren door op de sleutel te klikken, dan bladwijzers->importeren. Je kunt en site aan je bladwijzers toevoegen door op de ster in de adresbalk te klikken.
 
Helemaal rechts in de adresbalk staat een ster, daar klik je op en dan klik je op klaar.
Om je favorieten te zien klik je op het sleuteltje rechtsboven en dan Bladwijzers OF je opent een nieuw tabblad en dan zie je ze direct staan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan