favorieten in windows7

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekleinewitte

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
Ik had vroeger windows xp en daar stonden de favorieten steeds rechts als je explorer opende.Nu heb ik windows7 en nu staan deze altijd links.Ik kan ze wel via dat kleine peiltje naar echts zetten
maar is er geen mogelijkheid dat deze automatisch rechts staan zoals ik met xp werkte? alvast bedankt voor de info

oeps, ik dacht dat het bij windows7 lag maar inderdaad ik heb explorer 9. Is het daar dan helemaal niet mogelijk? dacht dat je dit wel zou kunnen aanpassen maar ik vergis me dus of toch niet?

Standaard staat er een Internet Explorer 9 op bij Windows 7 . Maar zover ik weet dat je die instellingen die jij wilt niet kan aanpassen moet je de 8 hebben. Zoveel verschil is er eigenlijk toch niet. Juist bij de 9 zijn de pijltjes groter en de Instellingen een beetje anders.

je kunt naar internet explorer 8 gaan maar daar zitten best veel lekken in en best veel dingen werken er niet (oa html5) in omdat de browser alweer best een tijdje oud is.

zal het dus gewoon moeten worden. Ik vond het namelijk handig dat het lijstje met fovorieten aan de linkerkant staat maar zo'n groote moeite om het te verzetten is dat nou ook weer niet hoor.mag dus een slotje op en bedankt voor de info

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan