Favorieten sorteren maar HOE ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

gijsplas

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2001
Vraagje over Internet Explorer:
ik heb onbedoeld mijn favorieten gesorteerd op naam maar wil dit graag weer terugzetten naar "chronologische volgorde" .
Ik kan echter niet ontdekken hoe je dit kunt instellen.
Wie helpt ??
Alvast bedankt,
Gijs

In IE zelf? Niet...

Je zou met mapjes kunnen werken voortaan om ze in de delen.

Is toch raar

Standaard staat de boel op chronologisch want elke keer als je een favoriet toevoegt zet Explorer hem keurig onderaan de lijst.
Ook als je een nieuwe fav in een map plaatst staat de nieuwste netjes onderaan in de betreffende map.
TOTDAT je 1 x de boel alfabetisch sorteert, dan is er geen weg terug meer ???
Zal toch niet waar zijn zeker ...
Misschien via het register ?

Re: Is toch raar

Geplaatst door gijsplas
TOTDAT je 1 x de boel alfabetisch sorteert, dan is er geen weg terug meer ???
Zal toch niet waar zijn zeker ...
Misschien via het register ?
Niet via het register.
Er is nog wel een weg terug, maar dat betekent dat je ze gewoon één voor één naar de juiste plek zult moeten terugslepen.

Guus.

Laatst bewerkt:
Kan het ook niet via C:\Documents and Settings\jouw naam, klik op Favorieten met dat stervormig mapje en dan via Beeld/Programma's schikken op, vervolgens kiezen wat je wil?

Geplaatst door gezina
Kan het ook niet via C:\Documents and Settings\jouw naam, klik op Favorieten met dat stervormig mapje en dan via Beeld/Programma's schikken op, vervolgens kiezen wat je wil?

Dan pakt IE ze nog anders volgens mij..

Maar opzich moet dat wel werken.

Geplaatst door gezina
Ik heb het even uitgeprobeerd in Win98 via Verkenner en dat werkt prima.
Alleen wordt er zo gesorteerd dat de laatste datum bovenaan staat. Om dat om te keren moet je dus nog even op de Naam-balk klikken.
Het is in ieder geval sneller dan slepen.

Guus.

Geplaatst door Guus abc
Ik heb het even uitgeprobeerd in Win98 via Verkenner en dat werkt prima.
Alleen wordt er zo gesorteerd dat de laatste datum bovenaan staat. Om dat om te keren moet je dus nog even op de Naam-balk klikken.
Het is in ieder geval sneller dan slepen.

Guus.

En dan in je IE zijn ze aangepast? Hier niet :(.

Sorteren via verkenner inmiddels ook uitgeprobeerd, maar in Explorer blijft alles alfabetisch staan (helaas).
Overigens : ik werk met Windows XP.
Ik vind het echt raar, zeker omdat zoals ik al eerder aangaf, de sorteervolgorde standaard chronologisch is (oudste boven in de lijst, nieuwste onderaan).
En dat is toch eigenlijk (vind ik) ook beter: je weet meestal wel wanneer je ongeveer iets hebt opgeslagen als favoriet (zeker als het nog maar kort geleden is), maar vaak niet meer hoe die favoriet precies heet.
Toch Bill maar even bellen dan ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan