Favorieten synchroniseren

Status
Niet open voor verdere reacties.

snijworst

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2006
Berichten
1.876
Ik heb een laptop met daarop IE, FireFox en Chrome.
IE gebruik ik niet, net als Chrome. FireFox heeft mn voorkeur, geen idee waarom...
In FF staan de nodige favorieten. Deze kan ik handmatig importeren in Chrome en daarmee worden ze ook zichtbaar in de browser van mn Android telefoon.

De vraag is nu; hoe kan ik de favorieten automatisch synchroniseren tussen FF en Chrome zodat alles in FF ook automatisch in mn Android komt...? Of kort gezegt; hoe kan ik syncen tussen FF en Android?
 
Dat je kunnen doen, maar dat is nogal een omweg. Firefox is er ook voor je telefoon! En.... laat firefox nou ook een eigen sync dienst te hebben! Dus, misschien dat eens proberen?
Ik weet niet welke mobiele browser je nu gebruikt, maar ik vind firefox voor android beter dan de standaart/chrome browser van android.
 
Kijk eens naar http://www.delicous.com
Die heeft een mooie plugin voor Firefox (overigens niet officieel van Delicious, maar werkt prima), zodat de favo's die je op Delicious opslaat bij hun 'in de cloud' staan en je er van overal bij kunt (o.a. via inloggen op de Delious website als je geen plugin beschikbaar hebt etc.) Favo's worden ook (terug)gesynchroniseerd met Firefox, bijv. op een andere computer als je daar dezelfde plugin installeert en dezelfde Delicious inlognaam instelt.
En.......... Ze hebben ook een plugin voor Android (wel officieel ondersteund), dus ik neem aan dat als je bij beide plugins dezelfde Delicious accountgegevens ingeeft, dat dezelfde favo's ook op Android verschijnen en andersom. Helaas heb ik die Android plugin nog niet kunnen testen, overigens.

Ik gebruik Delicious al sinds 2006 of zo en ben er erg tevreden over, vooral omdat je eigen keywords erbij kunt aangeven.

Tijs.
 
@maartenbw1,

Jou bericht met referal verwijderd, hierbij direct een verzoek te stoppen met plaatsen van referals. Deze zijn niet toegestaan, zoals je in onze voorwaarden hebt kunnen lezen, waarmee je akkoord bent gegaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan