favorieten terug zetten van usb stick

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0188

Banned
Lid geworden
23 dec 2012
Berichten
173
hallo mensen even een vraag ik heb [mijn favorieten] op een usb stick staan en wil ze nu terug zetten in windows 8
werk met classic chell hoe doe ik dat?

en de volgende vraag is ik heb een gmail account en een @home mailadres hoe voeg ik die samen?

alvast bedankt :thumb:
 
Hi alpine,

Favorieten terugplaatsen gaat heel simpel (er vanuit gaande dat het om IE gaat):
-Ga in verkenner naar de volgende map: X:\Users\ (waar X je schijfletter is)
-Kies de map met de gebruikersnaam waarvan je de favorieten wil terugplaatsen.
-Klik in die map vervolgens op de map Favorieten.
-Plaats in die map je opgeslagen favorieten!

Op je tweede vraag heb ik nog even geen antwoord :$
 
hallo snap het even niet ,heb de favorieten die er opstonden voor de crash op usb stick gezet en nu staan ze op bureaublad in een mapje[icoon]
die wil ik boven bij de favorieten zetten in ie,dus boven in de werkbalk tussen beeld en extra?
 
Laatst bewerkt:
mijn favorieten is een samen gestelde lijst waar ik veel kom
die staan nu via de usb stick op het bureau blad in een mapje
hoe zet ik die plak ik die of sleep ik die naar [FAVORIETEN]boven in de werkbalk ?
 
Laatst bewerkt:
De manier zoals ik die heb beschreven is het makkelijkst om je favorieten te krijgen waar je ze wil hebben. Zodra je ze in X:\users\gebruikersnaam\favorites\ hebt staan zijn ze in IE zichtbaar op de plek die jij aanduidt.
 
snap het allemaal niet x moet c zijn zeker en eerst op deze computer klikke en zoeken????
 
Ik zal het even over een andere boeg gooien: inderdaad eerst verkenner openen. Dan naar 'lokale schijf C:'. Dan klik je op Gebruikers, daarna op de juiste gebruikersnaam. Vervolgens staat er een mapje met favorieten. Dit mapje heeft ook de kenmerkende gele ster als icoontje. Hierin kan je al je favorieten slepen/kopiëren.
 
zie niks met ster dubbel op c dan gebr naam dan beheerder staat er een map favorieten maar is leeg zonder ster

nu staat de map in de favorieten maar dubbel klik ik erop komt er het verkenner scherm
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ok, snelle manier:
a. Open in een Verkenner venster je USB stick met die favorieten en ga naar de juiste map (indien de favorieten in een submap staan)
b. [Windows-toets]r toetscombinatie -> shell:favorites
(vergeet de ":" niet in de aanroep)
Je krijgt dan een Verkenner open met de favorieten op de computer.
c. Sleep de favorieten vanaf het het Verkenner venster van a. naar het Verkenner venster van b.
Als er gevraagd wordt of je wilt overschrijven, doe dat.

Succes,

Tijs.
 
dank u voor het andwoord ik snap er geen ....van.

ik open verkenner dan dubbelklik op c dan gebruikers /beeerder dan zie ik de favorieten staan die ik van de usb stick heb gecopieerd maar dan?


kom er niet meer uit doe het wel handmatig
 
Laatst bewerkt:
Lijkt mij niet ingewikkeld, toch?
Open het Uitvoeren vakje (via Windows-toets gecombineerd met de r toets).
Vul in: shell:favorites en klik op OK.
Er opent een Verkenner venster met de favorieten. Kopieer daar de favorieten in vanaf de memory-stick.

Tijs.
 
dank je voor de hulp het is handmatig ook gelukt en heb alleen de beste eruit gehaald ,wat meer werk maar gelukt heb nog andere vraag in nieuw topic

menssen allemaal bedankt voor de hulp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan