Favorieten weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gillian

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 dec 2000
op mijn buroblad heb ik een map staan daarin heb ik als tijdelijke copie de map Favorieten gezet.
Na een tijd heb ik deze verweiderd maar ondekte dat daar waar de orginele Favo map staat dez leeg is. toen ik de copie terugzette was de
orginele ook weer ok.
kan iemand me vertellen hoe ik zonder weer alles kwijt te raken die copie weg kan gooien

Via de Windows Explorer de map terugzetten op de oorspronkelijke locatie. Als je de Windows Explorer 2x opent kun je hem verplaatsen.

Via de Windows Explorer de map terugzetten op de oorspronkelijke locatie. Als je de Windows Explorer 2x opent kun je hem verplaatsen.

klinkt stom maar wat ik doe krijg het niet klaar indien mogenlijk iets meer uitleg :rolleyes:

geselecteerd en toen naar de map gesleept (met de opdracht hier copieren)

De optie slepen en kopieren heb ik niet bij mij. Ik heb alleen de optie verplaatsen. Weet je zeker dat je map favorieten ook nog in je gebruikersnaam map zit?

ok het is gelukt
ik heb eerst een map aangemaakt met een andere naam daar alle favorieten naar toe gecopieerd om er zeker van te zijn dat ik niks kwijtraak.
heb toen de Copie map favorieten geselecteerd en toen naar de plaats waar ze moeten staan hierheen verplaatsen gedaan en de oude lege overschreven
nu staat alles weer op zijn plaats

Mooi dat het is opgelost. Zet je de vraag ook nog even op opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan